"toon alleen eigen claims" optie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Aangezien de dynmap zeeeer laggy word als men de claims aanzet , zat ik te denken... is het niet mogelijk een extra vinkje toe te voegen met de optie om alleen je eigen claims weer te geven?
Of misschien fixen dat als men claims aanzet, alleen de claims geload worden in het gebied dat je kan zien op de dynmap, dus als je inzoomt, dat er maar een paar claims geload hoeven te worden, en niet 43727334 claims van over de hele world :P

ja, ik weet dat ik het vaak over de dynmap heb :P maarja, die claims op de dynmap zijn gewoon echt hard nodig! zeker als je grote gebieden hebt geclaimed waarbinnen je ook wat accesstrust subdivide claims wilt adden etc....

nog een klein dingetje he, werkt de command accesstrust ALL alweer? niemand kan in mijn claim mn redstone dingen gebruiken omdat die domme command toendertijd niet werkte :( :P
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
dat zal niet gaan denk ik, omdat dynmap geen inlog systeem (zover ik weet) heeft en dus ook niet kan zien wie er naar zit te kijken.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dynmap heeft wel een IP logger, dus die checkt welk IP je ingame hebt en welk IP er gebruikt wordt in de browser.
Maarja, om zoiets te maken is veel werk voor (relatief) weinig nieuws.

Trust all werkt weer ja :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.