Tool/gear repair

Zou dit handig zijn voor Nieuwe spelers?

  • Ja, Omdat er meer spelers komen op de server. En het spawners vinden lastiger is

    Votes: 7 53,8%
  • Nee, De spawners zijn genoeg

    Votes: 6 46,2%

  • Total voters
    13
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Hallo,

Ik heb deze topic aangemaakt omdat het me een goed idee leek een repair sign neer te zetten en dat het item dat je vast houd in je hand full gerepaired word.

Hoe kom ik hier bij. Ik heb het vroeger ook gezien dat het er was en het was super fijn systeem om te repairen met tokens. Ik was net bezig met xp bij elkaar te rapen maar voor sommige mensen is het erg lastig om zijn/haar gear te repairen omdat je dan weinig dood gaat of veel kills hebt gemaakt waar je veel hits bij hebt gekregen of je hebt gewoon geen spawners kunnen hakken als nieuwe speler omdat de oude alles al hebben gehakt of je hebt er teweinig in bezit voor snel te kunnen repairen. Dit is handig voor nieuwe spelers en oude spelers zodat het gelijk kan worden want tokens kun je verdienen door: Op kitpvp te gaan pvpen, Handelen en ruilen op survival en veilingen te doen (dit is ook op andere gamemodes). Het lijkt me een goed idee om de signs erin terug te zetten voor nieuwe spelers die het lastig vinden van het zoeken van xp/mobs zoeken om te killen. Natuurlijk krijg je xp met je rank en als speler ook maar dat zijn maar 8 bottles waar je maar tot max lvl 7 kan komen.... Ik hoop dat veel mensen het hier mee eens zijn omdat het voor mensen met Spawners ook niet al te makkelijk is om voor 1x te repairen 35 xp moet bij elkaar zetten en na het repairen 0 xp hebt. En wat je uit eindelijk krijgt is dat het NIET gerepaired kan worde

Voor de prijs voor de repair signs lijkt het me een eerlijk bedrag per repair voor 50 tokens voor nieuwe speler na het voten en anders het voorstel van 50-75 tk voor 1 repair.

Nu is het aan de staff over voor de beslissing of het er wel of niet erin gezet word en te kijken of de spelers het er mee eens zijn dat het erin moet.

Met Vriendelijk Groet (MVG). DarknessWolf14 ;D
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Voor mijn mening is de repair sign een goed idee aangezien het lastig is om je goede gear te repairen en als je weinig spawners in bezig hebt is het lastig xp te fixen ;)
 
Laatste update:

KjoekePan

Niet Verified
16 dec 2016
2
1
25
23
ik snap dit niet echt het gaat over spawners en repair bordjes maar wat is het doel hiervan?want als je gwn rtp doet kom je nog wel spawners tegen en als je je gear wil repairen kan je dat ook gwn in een anvil doen met dia gold iron of leather.
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
ik snap dit niet echt het gaat over spawners en repair bordjes maar wat is het doel hiervan?want als je gwn rtp doet kom je nog wel spawners tegen en als je je gear wil repairen kan je dat ook gwn in een anvil doen met dia gold iron of leather.
Ik raad je aan meer boeken te lezen maar het gaat er over een repair sign erin te zetten omdat er moeite is met veel xp verzamelen omdat sommige dingen wel 35 xp kosten
 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Ik ben het volkomen met Darnknesswolf eens. Een repair bordje met tokens zou heel handig zijn :)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
ik snap dit niet echt het gaat over spawners en repair bordjes maar wat is het doel hiervan?want als je gwn rtp doet kom je nog wel spawners tegen en als je je gear wil repairen kan je dat ook gwn in een anvil doen met dia gold iron of leather.
Het gaat er juist over dat het voor sommige mensen moeilijker is om xp te krijgen, omdat ze bijvoorbeeld geen spanwers hebben. Een repair bordje lijkt me een uitstekend idee want daardoor word Factions toch even wat leuker. Sommige mensen denken nu: 'Waarom?!' Nou...Als je veel pvp't gaat je armor sneller stuk en je hebt geen zin om de helft van de dag xp te farmen
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Het gaat er juist over dat het voor sommige mensen moeilijker is om xp te krijgen, omdat ze bijvoorbeeld geen spanwers hebben. Een repair bordje lijkt me een uitstekend idee want daardoor word Factions toch even wat leuker. Sommige mensen denken nu: 'Waarom?!' Nou...Als je veel pvp't gaat je armor sneller stuk en je hebt geen zin om de helft van de dag xp te farmen
Hij snapt het ;)
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
of gwn terug mcmmo op factions :D
 

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Er is ook een topic over faction reset dan kunnen ze deze wensen eventueel ook gelijk meenemen.
Meerdere vliegen in 1 klap.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Er is ook een topic over faction reset dan kunnen ze deze wensen eventueel ook gelijk meenemen.
Meerdere vliegen in 1 klap.

Factions begint net weer een beetje actief te worden. Oude Factions komen terug en wij zijn bezig met onze base. De map is nog totaal niet bebouwd...Dus ik zie het punt er niet van in waarom er nou een reset moet komen. De oude Factions zijn nu ook druk bezig met een base dus wat mij betreft hoeft er geen reset.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.