Tokens weg?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamer_magma

Niet Verified
9 apr 2016
11
3
79
21
Ik kwam op surv2 en opeens zijn al mijn tokens weg. Mijn mc naam is KiwiTails en ik heb al een beetje terug bijverdiend maar ik wil nog altijd graag mijn tokens terug. Ik had rond de 13000 tokens (ik heb al 2 keer een ticket gemaakt maar niemand reageerde erop) hopelijk kan iemand helpen.
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
De mods zijn de laatste tijd een beetje lui snapje Remymine denkt alleen aan geld en als er iemand bijna 200 euro donneert
is hij niet meer welkom dus volgens mij zou het kunnen zijn dat je over een maand meer weet... de enige staffleden die iets nuttigs doen is Datdus en Nookie_s5 voor de rest heb je wijnig kans dat je een goeie uitleg krijgt..
Mvg jefke
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
De mods zijn de laatste tijd een beetje lui snapje Remymine denkt alleen aan geld en als er iemand bijna 200 euro donneert
is hij niet meer welkom dus volgens mij zou het kunnen zijn dat je over een maand meer weet... de enige staffleden die iets nuttigs doen is Datdus en Nookie_s5 voor de rest heb je wijnig kans dat je een goeie uitleg krijgt..
Mvg jefke
Ik had het nog gekopieerd ;)
 

gamer_magma

Niet Verified
9 apr 2016
11
3
79
21
remy zei dat hij het ging fixen maar inplaats van ongeveer 13000 dat ik had heb ik maar 5000 -.-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.