Tips om te onderhandelen met je ouders over zakgeld/online iets kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Lange titel he?
Tis het waard.
Dit is serieus. Look at mah face, yo see mah face? Im serious!
*Zet zonnebril op*

Oke, even terug naar het onderwerp.
Je wilt zakgeld, een rank kopen, naar MineCon (GODDAMNIT ik wil gaan!!), of iets anders dat met geld te maken heeft, en je mag het NIET. Niet huilen dames, ik heb wat tips om te krijgen wat je wilt, lol.
  • Zorg dat je ouders in een goede, gulle bui zijn. Het gaat vooral om timing.
  • Er is een grotere kans dat je ouders iets uitgeven als ze bijvoorbeeld loon hebben gekregen, dan dat ze net 200 euro hebben uitgegeven aan boodschappen. Ook dit, gaat om timing.
  • Kijk je ouders lief aan, met puppy-ogen bijvoorbeeld, helpt niet altijd maar je kan het proberen xD
  • Plan je 'aanval', zorg dat je van te voren een goede daad hebt verricht, of ze ergens mee hebt geholpen.
  • Je kan het ook vragen, als je net een goed punt hebt gehaad voor bijvoorbeeld een proefwerk.
  • Als je een tijdje niks hebt gekocht, is er ook een grotere kans dat je ouders ja zeggen. Als je de dag ervoor... ik zeg maar wat GTA V hebt gekocht, zeggen ze absoluut NEE!
Hopelijk hebben deze tips jullie geholpen, en geven jullie mij token om me te bedanken. (lol)
En nu, ga ik deze tips uitproberen om naar Minecon te gaan xD

Vriendelijke groetjes,
Tigerking76
 

Dion.w

Niet Verified
9 dec 2014
31
6
99
24
Dat is nou precies hoe ik het altijd aanpak, laat ik zeggen bij mijn ouder werkt het redelijk goed!
 
  • Like
Reactions: Tigerking76

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Als je zakgeld wilt moet je het gewoon pakken.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Nou... voor mij werkt het prima, "mam, ik moet een ... kopen voor school!!! "
Rekenmachine, pennen? En langzaam opsparen, alles telt xD
 

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Ik wil al heel lang een rank kopen alleen het probleem is dat mijn ouders dan denken dat ik dan nog 'verslaafder' word aan minecraft :(
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Nou half jaar gezaagd voor elite gelukt god lukt niet XD vraag ik het aan mijn vader "we zullen zien" dat betekent 2maanden later meestal ja :)
 
  • Like
Reactions: Tigerking76
Status
Niet open voor verdere reacties.