The Haunted Network is vandaag 1 jaar geworden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schema voor Zaterdag 5 April - The Haunted Network 1 jaar.

's-middags: Dropparty's in verschillende servers :D

's-avonds rond 19:00: Event server. Er kunnen prijzen gewonnen worden met dit event. Meer info daarover in de server ter plekke :)

Later dezelfde avond: Opening nieuwe KitPvP server!


Gedurende de hele dag: 20% korting in de winkel (shop.haunted-mc.com) met code: haunted1jaar
 

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
22
29
134
Hey Remy,

Echt een superleuk event! Ik heb het alleen best snel opgegeven, want ik faal met parcours :( Mijn dochter heeft het nog een tijdje voor me geprobeerd, maar die kwam er ook niet door. Ik vond de dropparty ook heel grappig. Nog wel wat leuke spullen gescoord :)

Al met al een geslaagd verjaarspartijtje, denk ik :P

Helaas kan ik alleen niks doneren, omdat Paypal nu per se een creditcard wil koppelen in Buycraft (zie eerder bericht). Als ik de coupon nog kan gebruiken, doe ik het later!
 
D

Datdus

Guest
Rellebel zei:
Hey Remy,

Echt een superleuk event! Ik heb het alleen best snel opgegeven, want ik faal met parcours :( Mijn dochter heeft het nog een tijdje voor me geprobeerd, maar die kwam er ook niet door. Ik vond de dropparty ook heel grappig. Nog wel wat leuke spullen gescoord :)

Al met al een geslaagd verjaarspartijtje, denk ik :P

Helaas kan ik alleen niks doneren, omdat Paypal nu per se een creditcard wil koppelen in Buycraft (zie eerder bericht). Als ik de coupon nog kan gebruiken, doe ik het later!
Remy wilt voor vast wel een uitzondering maken. :) Stom dat paypal perse een credit card nodig heeft. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.