The elder scrolls v : skyrim

Status
Niet open voor verdere reacties.

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
ik speel sinds een tijdje Skyrim, ik vroeg me af of iemand het ook speelt, en misschien tips voor me heeft :).

Gr. Wolf
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
25
Balegem (België)
Ik heb het al enkele maanden, ik speel het voorlopig niet veel meer.

Als ik dan toch een tip moet geven

- zoek op youtube hoe je aan heel krachtige wapens komt en haal ze dan op je spel ;)
Zo wordt het spel al een heeeeeel stuk makkelijker want anders is het soms wel moeilijk!

- doe ook enkel de mainquests eerst, laat je niet afleiden door die kleine onnozele sidequests waar je bijna niets van rewards bij krijgt!

- ook gebruik je best geen cheats, een vriend heeft het gedaan en in het begin vond hij het wijs, maar achteraf vond hij het stom dat hij cheats heeft gebruikt!

En voor de rest geniet van de landschappen en natuur die je tegenkomt op het spel, die zijn soms echt wel prachtig! :p Veel succes ermee!
 
K

Kogetsoo

Guest
Mods, Mods en nog eens Mods. Ze verrijken je spel. Zoek op Google naar Skyrim Nexus.

Groeten,
Koge
 
  • Like
Reactions: QuintenRex

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
25
Balegem (België)
Mods, Mods en nog eens Mods. Ze verrijken je spel. Zoek op Google naar Skyrim Nexus.

Groeten,
Koge

Ik zou de mods wel pas gebruiken, wanneer je het gewone spel zonder mods al beetje beu begint te worden, zo heb je er NOG langer genot van! :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.