Texture packs mengen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Heeeyoo,
Ik ben het artho en ik heb een vraagje:
Heeft iemand een idee hoe je texturepacks mengt?
ja ik weet het, ik ben noob want ik weet dit niet maar pls kan iemand mij helpen? (als je videotje hebt zou het heel tof zijn :D)
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
Ik kan het wel maar moeilijk te vertellen hoe.
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Als je met mengen veranderen bedoelt kan je gewoon op op youtube zoeken: minecraft How to make my own resource pack
 

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
22
Heeeyoo,
Ik ben het artho en ik heb een vraagje:
Heeft iemand een idee hoe je texturepacks mengt?
ja ik weet het, ik ben noob want ik weet dit niet maar pls kan iemand mij helpen? (als je videotje hebt zou het heel tof zijn :D)
als je een minecraft pack maken bedoeld dan zal ik paint.net aanraden maar gwn bijv faithfull en john smith samen dan moet je ze alle 2 naar rechts doen
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
In de zin van gemaakte textures, of deze textures van 2 packs mixen in 1 alsin je eigen mixed pack. ;)
Dit is erg simpel. 1 pack hebben en de textures van de andere pack eruit halen en dan die je wel wilt erin doen

Bijvoorbeeld faithful 'pumpkin.ph' naar die van sphax craft gewoon die erin doen en de oude eruit halen ;)
 

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
no shit shurlock ik heb het al :/

je weet het tegenwoordig niet met eindgebruikers eh. de meesten weten toch niet wat ze doen en voordat eenieder als een crybaby tekeer gaat hier dat paint.net niet werkt, word het al voor je uitgezocht. geef dan op zn minst een reactie waar wat meer waardering vanaf komt.

wellicht hebbie er wat aan in de toekomst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.