Teruggekeerd op hauntedmc

Status
Niet open voor verdere reacties.

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Beste medespelers,

Ik ben weer terug op HauntedMc, waarom terug? Omdat ik tegenwoordig persoonlijke omstandigheden had gehad. Zelf vind ik HN niet meer zo leuk.

Kortom. Ik ben teruggekeerd je kan me vaak in creative of survival3 vinden. Zelf vind ik het niet erg dat ik mod ben geworden want Remy zei toch nooit meer staflid so... Ik vind het niet erg omdat er fijne spelers die mij vaak gunnen op HauntedMc. Ook vinden sommige mij "hatelijk" geen idee waarom moeten vast wel een paar zijn.

@freecon Oude redstoner op mijn plot @NicolasDoesSurvival Survivalvriend en creative /warp bank @razerforever Prisonmaatje @Bauertje Creative Survival en meer. @Mara Ehm... Geen idee meer lange tijd geleden, Wel THM. @Stevenn Minersmaatje
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: freecon

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Zelf vind je het niet erg dat je mod bent geworden? Ehh...

Toch snap ik niet helemaal waarom je terugkomt als je Haunted niet meer leuk vind...

Maar welcome back I guess
 

Simpie

Niet Verified
7 jan 2015
30
8
109
23
Welkom, hopenlijk heb je weer een leuke tijd hier! :D
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Wees niet getreurd remy zegt dit ook al lang tegen mij 'nooit stafflid voor jou' maar idc. Ik speel haunted gewoon door voor de fun. Als je mod bent heeft dat meer werk en gezeur na een tijdje is de fun er ook af voor sommige. Welcome back :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.