Terugblik op 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Hey Haunties,

Dit jaar is een naar mijn mening vreemd jaar geweest voor Haunted. Negatieve dingen zoals klachten over PvPWars, te weinig spelers op de server en teveel hackers. Treurige dingen zoals de banstreak van Haunted-Veteranen en het ontslag van Snekcrem, maar zeker ook leuke dingen zoals Grote updates van de server, stijgende populariteit en nieuwe moderators waaronder Vippers zoals Jeffrey en Eva.

Persoonlijk heb ikzelf ook een wisselvallig jaar gehad op Haunted, up's en downs. Gelukkig als het vaak even tegen zat en ik me rot voelde, waren er altijd wel spelers op Haunted die me aanspraken en wilde kletsen over YouTube, vragen wilden stellen of iets leuks wilde doen. Ook heb ik natuurlijk hele leuke momenten beleefd waarop ik kan terugblikken dit jaar. Denk aan alle leuke evenementen die georganiseerd zijn dit jaar; de partymines, de dropparty's, maar ook de exclusieve evenementen en ik hoop dat Haunted er nog veel gaat organiseren in de toekomst en natuurlijk Haunted 2.0

Misschien denken jullie nu wel: "Wat wil je hier nou mee bereiken 'Vip'". Hiermee wil ik duidelijk maken dat alle leuke momenten die jij hebt meeneemt naar het volgende jaar. (En nee, ik ben geen psychiater)
Mijn vraag aan jullie is: "Wat zijn jouw mooie momenten uit 2015?" (Zet het in de reacties)

In ieder geval wens ik iedereen een vrolijk kerstfeest en gelukkig en gezond 2016 en hopelijk blijf ik jullie nog allemaal lang terug zien op Haunted!!

Groeten,
Vipwachtwoord
 
  • Like
Reactions: whitch and artho

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
en natuurlijk ook Anne (L)
 

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
het moment is toch wel dat ik idk heb gedaan! mooi moment he? :P
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Morgen plaats ik ff post van 20.001 woorden, maar zit nu op iPad en dat is gekkenwerk.
 
L

LeviboyNL

Guest
Mijn ups:

Het beter worden in mixed en naar de top stijgen

Nieuwe mensen leren kennen @nynkegirl

En super veel fun hebben

Mijn downs:
Ik werd begin van dit jaar gebant voor "major spawn griefen" Sorry @remymine :p

Ik ben zelf ook gegriefd door @SWAGGA2015

Verder vind ik haunted gewoon een super leuke en toffe server :D
 
  • Like
Reactions: vipwachtwoord

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Najah, toen ik aan haunted factions begon, vond ik het hardstikke leuk, leerde steeds meer mensen kennen, leerde alles over een faction, Noem maar op. Maar toch werd het steeds saaier. Dat vond iedereen die ik had gesproken. Maar het hoogtepunt voor mij was toch de reset !

Hoe het nou is gelopen weet ik zelf niet, alles is zo uitgestorven op factions, daarom heb ik ook besloten om maar te stoppen totdat het er weer allemaal fatsoenlijk uit gaat zien! (overigens niet de enige)

Mvg Ravi (3e forum acc)
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
20
BROODKAST!
Idk wat mijn mooiste moment was,
Want 2015 was mijn slechtste jaar
 

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
21
DonutCity
Hmm,
Gepest worden .. neh dat is geen leuk moment
Vakantie ... neh dat was de slechtste grote vakantie ever
Laten we zeggen .. mijn beslissing om van klas te veranderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.