Te grote teams

Status
Niet open voor verdere reacties.

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Ik zie vaak teams van 7 etc., terwijl er staat dat een team max 4 personen mag hebben

upload_2014-12-7_20-14-15.png
 
  • Like
Reactions: Pelle

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik heb van menige staffleden vernomen dat zij daar niet erg op letten. Bovendien is het heel erg lastig om je aan deze regel te houden. Voorbeeld:
Je bent aan het teamen met drie anderen. Heel leuk.
Komt er een vriend(in) van je; 'Hey Bauertje'
'Hey vriend(in)'
Hij/zij komt naar desert, waar ik ook ben, en als mijn eerdere medeteamers zien dat ik hem/haar niet aanval en bescherm, lijkt mij logisch, zullen zij hem/haar (waarschijnlijk) niet aanvallen.
Dit kan je toch niet verbieden? Dit hoort gewoon bij het gedrag van de mens; je verdedigt mensen die je kent, anderen zullen je niet aanvallen en hem/haar dus ook niet.

De regel waar je relatief gemakkelijker naar kan streven, is: met niet meer dan 4 teamers op 1 'slachtoffer'. Maar volgens mij bestaat deze regel al.

That's what she said...
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Ja, maar ik bedoel dat er dan een groep van 10 mensen bijv. bij de dessert staan, tenzij er een ''vreemdeling'' aankomt.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik sta soms bij farm met Lars, er komen dan teamleden van mij, ondertussen zijn we met 8. Mag dat niet? Ik vind dat juist cool, 8vs1! Dan slaan ze op elkaar en dan pak ik demon en steek ze allemaal in brand :). Staffleden kunnen ook moeilijk zeggen dat we elkaar moeten unteamen.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Je kunt ze ook proberen te vermijden ;)
Desert en farm zijn het 'geliefst' bij hen.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik sta soms bij farm met Lars, er komen dan teamleden van mij, ondertussen zijn we met 8. Mag dat niet? Ik vind dat juist cool, 8vs1! Dan slaan ze op elkaar en dan pak ik demon en steek ze allemaal in brand :). Staffleden kunnen ook moeilijk zeggen dat we elkaar moeten unteamen.
Dat los je ook niet op door te zeggen, maar door te warnen en bannen als de teams veel te groot zijn.
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Dit is geen permban waardig imo, maar in ieder geval 2-4 daagjes als ik het zie, ligt er net aan hoe groot de groep is
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Ik sta soms bij farm met Lars, er komen dan teamleden van mij, ondertussen zijn we met 8. Mag dat niet? Ik vind dat juist cool, 8vs1! Dan slaan ze op elkaar en dan pak ik demon en steek ze allemaal in brand :). Staffleden kunnen ook moeilijk zeggen dat we elkaar moeten unteamen.
Wat is er grappig aan 8 mensen die 1 iemand staan te meppen?
 
Laatste update:

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Laten we het kort houden. een groep van 4, ( jij bent tank bv ) heb je nog 25% kans om te winnen. Je kunt ze ver wegslaan en/of uit de map. MAar met een groep van 8 word je in alle kanten geslagen, en heb je geen kans. Wat bewijst dat je het helemaal niet alleen kan of met minder. ik vind een groep van 4 zelfs nog teveel ( op mijn mening ) Maar dat zal redelijk genoeg zijn. besides, Als er een team van 4 is, en je hebt zel ook teammates, kan je dan 4v4 en dan heeft de groep met die 1 overlevende die " plek overwonnen " . Ik vind dat er wel een strengere regel moet zijn ivm Kitpvp. ( Strengere regels komen in kitpvp2.0 dacht ik ? )
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ik team ook met veel te veel mensen alleen ik sta niet met zn 8en bij elkaar maar ik loop heel de map rond en pvp voor me zelf. Ik help da ook niet mijn teammates dan heeft iedereen een kans om te teamwn maar niet ge3v1t te worden want dat word ik ook wel eens en dat is zelfs met enige pvp ervaring soms lastig te winnen.
Evil
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Ik team ook met veel te veel mensen alleen ik sta niet met zn 8en bij elkaar maar ik loop heel de map rond en pvp voor me zelf. Ik help da ook niet mijn teammates dan heeft iedereen een kans om te teamwn maar niet ge3v1t te worden want dat word ik ook wel eens en dat is zelfs met enige pvp ervaring soms lastig te winnen.
Evil
me 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.