Survivalmap 1.8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Hallo,

Ik vroeg me af of de Seed die gebruikt zal worden voor de toekomstige 1.8 survival map op voorhand geweten mag worden.

Reden ==> Graag had ik vooraf in single player de map willen exploren zodat ik bij het uitkomen van de nieuwe 1.8 survival server onmiddelijk weet waar ik naartoe moet om gebied te claimen dat ik absoluut wil hebben. Heb hier niet het doel om bijvoorbeeld spawners/villages e.d. te claimen, maar gewoon een zo mooi mogelijk stuk grond.
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
God rank hebben is ook niet eerlijk maar is ook mogelijk ;)
alles heeft toch een prijs niet? @whitch
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Mss een soort Pre-release doen. m.a.w. Ranked players eerst toegang geven en "normale" spelers pas een dag of 2 later?
 

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
die pre-release voor ranked is ook niet eerlijk. legend? & god kunnen vliegen en andere mogen lekker het terrein gaan bevechten...

je hebt /rtp en /tppos(mits er een dynmap voor is) die je kunt gebruiken.

een seed zou ik zelf ook wel leuk vinden maar dan wel met zn allen of helemaal niet.. dan hebbie ook geen discussie over eerlijkheid e.d.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik agree met Whitch, de seed op voorhand wetne om spawners etc te hebben is eigenlijk oneerlijk. kun je evengoed de map in singleplayer zo'n 24 u bekijken, en schrijf je alle coords op van de spawners, villages, enzovoort en heb je ze gewoon allemaal. Weet niet, ik vind 't geen goed idee.
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
@UprisingErrors Hmm Dat argument dat niet gods/Legends niet kunnen vliegen en dus terrein moeten doorworstelen kan ik weerleggen door te zeggen: Koop ook god of legend! Niet vliegende ranked players hebben nog steeds een voordeel aangezien ze voor "normale" spelers kunnen gaan exploren, al is het 'te voet".
@Ryan Goffinet Jou argument ivm met het rushen naar villages en spawners is zeker terecht. Dit is echter mijn doel niet, maar snap wel dat er andere spelers zijn die dat zullen doen. Daarom ook dat ik met het pre-release idee voor ranked players afkom ipv op voorhand seed geven. Zo heeft elke ranked player dit voordeel. dat je eventueel niet kan vliegen is je eigen probleem, moet je maar god of legend rank kopen.

Alle niet ranked players gaan hier wss nooit akkoord mee gaan wegens de voor de hand liggende reden... ze hebben geen rank. Ik denk echter wel dat ik op heel wat bijval zal kunnen rekenen van andere ranked players. Daarbovenop kan het ook een extra stimulans worden voor gewone spelers om uiteindelijk toch die rank te kopen. Zeker als je bij het verschijnen van een nieuwe map als ranked player voorrang krijgt dmv een pre release waar mogelijk.
 
Laatste update:

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
God rank hebben is ook niet eerlijk maar is ook mogelijk ;)
alles heeft toch een prijs niet? @whitch

Mss een soort Pre-release doen. m.a.w. Ranked players eerst toegang geven en "normale" spelers pas een dag of 2 later?

dit slaat nergens op , dus bv iemand met een rank moet dan maar voorrang hebben, ik vind van NIET.
gewone spelers zoeken ook een mooi plekkie om te kunnen bouwen, en spul te kunnen craften.
daarvoor is minecraft bedoelt,
een map is om met elkaar te delen en te spelen.
voor de mensen die het niet snappen, kun je beter single player spelen , zo heb je de map voor je alleen
 

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
oneelijk hoe jij het wilt hebben

punt 1 een rank houd niet in voorrang op een plek vinden
punt 2 een rank houd niet in dat je meer recht op plekken hebt als spelers
punt 3 ranks eerst dan 2 dagen later spelers WTF (ranks zijn spelers)
punt 4 gewoon eerlijk spelen en je plek vind je toch wel

weet je all die posts hier je wilt oneerlijk zijn tegen over spelers
wat je moet onhouden is we staan gelijk aan spelers

en like whitch minecraft multiplayer
multiplayer staat voor meedere spelers dat houd in delen

dus je wacht maar lekker af en gaat maar eerlijk spelen
omdat je god bent geeft je nog geen recht om spelers elites premuim buiten te sluiten
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Yup dat is mijn idee, iemand met een rank moet voorrang hebben. Dat is toch het doel van een rank? voordelen op een ander hebben. Want dan kun je God rank evengoed gaan bannen uit survival... niet dood kunnen in een survivalwereld slaagt ook nergens op hé....
Een pre-release gaat echt niet resulteren in het verdwijnen van alle goeie plaatsen. Claimblocks voor ranked spelers zijn ook beperkt en ik neem aan dat de map groten dan 100x100 blocks gaat zijn.
In ieder geval heb mijn idee naar voor gebracht en het is dan ook maar een idee... jullie doen ermee wat jullie willen.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
voordeel, ok, dat snap ik wel, we hebben ook voorrang of voordeel met bijvoorbeeld godmode en fly enzo :)

maar de seed vertellen vind ik echt niet kunnen, omdat je aan de hand van de seed dus makkelijk bijvoorbeeld slime chunks en diamant enzo kan vinden ....

het probleem is, ik weet dat sommige mensen op de huidige survival map ook al de seed weten.... blijkbaar is hier destijds niet echt voorzichtig mee omgegaan :p
 

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
kijk dat zat er al in vanaf begin maar een nieuwe map en dan ineens

alle ranked players effe snel een huis laten zetten en maken
das oneerlijk tegen over spelers

seeds noway want dan heb je als ranked sneller dure items ook oneerlijk

gewoon net als alle spelers gelijk aan beginnen

plus 1 punt wij hebben gedoneert dat houd in wij hebben de server gesteunt
dus we zijn ook nog spelers in feite je krijgt voor je donatie ies kleins terug en nu wil je ineens voorrang op alles

denk na dat is gewoon oneerlijk tegen over normale spelers
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Ik wist de seed van de huidige map XD
Maar goed,
Ikzelf ben (nog) Speler, waarschijnlijk luister je hier niet eens naar, maar proberen kan altijd, toch? ;)
Je krijgt (naar mijn mening) al een ontzettend groot voordeel, zoals fly en godmode in survival
Je zegt zelf ook nog dat je niet naar spawners etc. gaat zoeken, maar hoe weet de rest dat zeker?

Wat is er eigenlijk dan leuker van dat je de map al kent?
Het lijkt me juist leuker om de map voor het eerst te zien, samen met anderen
 
  • Like
Reactions: xProgodzx

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
Ik wist de seed van de huidige map XD
Maar goed,
Ikzelf ben (nog) Speler, waarschijnlijk luister je hier niet eens naar, maar proberen kan altijd, toch? ;)
Je krijgt (naar mijn mening) al een ontzettend groot voordeel, zoals fly en godmode in survival
Je zegt zelf ook nog dat je niet naar spawners etc. gaat zoeken, maar hoe weet de rest dat zeker?

Wat is er eigenlijk dan leuker van dat je de map al kent?
Het lijkt me juist leuker om de map voor het eerst te zien, samen met anderen

hoe zou jij het vinden als de map al half geclaimed is door legends gods elites en dan moeilijk een stil plekje vind

en jah god ranks heeft veel voordelen maar daar doneer je voor
maar buiten sluiten van normale spelers is gewoon oneerlijk
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Seed openbaar maken is sowieso niet slim, men kan met de seed een landkaart maken met ALLE diamant erop, ook kan je zien waar slime chunks en dergelijke zitten, en zo zijn er nog talloze exploits die men kan doen aan de hand van de seed...
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Seed openbaar maken is sowieso niet slim, men kan met de seed een landkaart maken met ALLE diamant erop, ook kan je zien waar slime chunks en dergelijke zitten, en zo zijn er nog talloze exploits die men kan doen aan de hand van de seed...

Mja volledig akkoord, de seed openbaar maken is geen optie, dat begrijp ik volledig. Maar ik blijf erbij dat een pre-release voor ranked players moet kunnen. Dit gebeurt bij zoveel spelletjes en is echt niet zo abnormaal dan sommige hier denken

Ik heb een beetje het gevoel dat ik enkele mensen aan het irriteren of aan het boosmaken ben met dit voorstel, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses als ik met dit voorstel sommige mensen tegen de borst stoot.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Er is al zo'n BETA-Server ding in HUB. alleen premium + Kunnen die joinenn ( maar is wel momenteel niet open ) Bedoel je dan zoiets?
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
@Ryan Goffinet Kun je het met vergelijken ja. Gewoon dat server beschikbaar word voor premium+ ongeveer 1 a 2 dagen voor de grote massa.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
dat is wel een optie ja, soort van early access gebeuren net als ze bij veel MMO spellen doen,
daar zie ik verder ook niet echt een probleem bij...

alleen zie ik het voordeel ook niet echt lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.