Survival2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
27
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
hallo,

ik was met Godunique mijn villaplots aan het maken, ik had meer grass nodig dus deed ik /rtp. ik kwam in air terecht en de wereld laadde maar niet, ik deed /back en kam niet meer terich bij mijn plots maar opeens boven bedrock in de nether. toen ik weer /back deed buggede ik in de air en kreeg ik server error waardoor ik de server uit werd gegooid. ik er weer in en doe /survival2 maar gelijk weer server error. nu krijg ik dat de hele tijd wanneer ik survival2 wil joinen.

can you fix this for me?
 
L

LeviboyNL

Guest
Ik zou nog even wachten, Als je het probleem vanavond nog hebt zou ik nog maar even reageren ;)
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
hallo,

ik was met Godunique mijn villaplots aan het maken, ik had meer grass nodig dus deed ik /rtp. ik kwam in air terecht en de wereld laadde maar niet, ik deed /back en kam niet meer terich bij mijn plots maar opeens boven bedrock in de nether. toen ik weer /back deed buggede ik in de air en kreeg ik server error waardoor ik de server uit werd gegooid. ik er weer in en doe /survival2 maar gelijk weer server error. nu krijg ik dat de hele tijd wanneer ik survival2 wil joinen.

can you fix this for me?
Kan je de server nog joinen?

Mvg Dion
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Hm raar...!
@remymine
Toch maar ff taggen :D
 

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
27
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
#all day verslaafd aan deze geweldige server!
was bezig met plots op Godunique hier bij mn villa, vliegen is dan zeer handig. maar ik moet even claimblocks kopen want het is nu 30k claimblocks groot :P en heb nog 2k over
upload_2016-1-12_20-57-21.png
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
echt cool
 
Status
Niet open voor verdere reacties.