Survival2 niet joinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
ik kan niet op survival2 omdat ik in een corrupte chunk sta als ik join en dan disconnect die automatisch. NookieS5 heeft me al geprobeerde te helpen en whitch ook. het is ze niet gelukt. ik heb hiervoor een oplossing: de eerstvolgende keer dat ik survival2 join ik automatisch naar de spawn wordt tp t. Dit is dus een aanvraag daarvoor. Mijn minecraft naam is Pvpdruif
@remymine @Datdus @whitch @walk3n_fridge @Kogetsoo @dauwdruppel
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
ik kan niet op survival2 omdat ik in een corrupte chunk sta als ik join en dan disconnect die automatisch. NookieS5 heeft me al geprobeerde te helpen en whitch ook. het is ze niet gelukt. ik heb hiervoor een oplossing: de eerstvolgende keer dat ik survival2 join ik automatisch naar de spawn wordt tp t. Dit is dus een aanvraag daarvoor. Mijn minecraft naam is Pvpdruif
@remymine @Datdus @whitch @walk3n_fridge @Kogetsoo @dauwdruppel
ik begrijp dat het vervelend is maar het is niet handig voor andere players die ergens zijn of net een plaats zoeken en als ze inloggen dat ze moetne opieuw zoeken het kan natuurlijk wel gedaan worden maar dat zou ik dan in de nacht doen als er weinig mmensen on zijn
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Hmm, je kan moeilijk mensen verbieden om survival niet te joinen ;)
 

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
27
Antwerpen
heb hetzelfde probleem
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
ik begrijp dat het vervelend is maar het is niet handig voor andere players die ergens zijn of net een plaats zoeken en als ze inloggen dat ze moetne opieuw zoeken het kan natuurlijk wel gedaan worden maar dat zou ik dan in de nacht doen als er weinig mmensen on zijn
ja maar ik zeg niet dat het voor iedereen in een keer zo is maar voor alleen mij. en ik zei ook alleen de eerstvolgende keer dat ik join.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Dit zou je toch echt met staff moeten overleggen :)
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
naja ze moeten dan wel een af gesproken tijd doen en alle mensen met het probleem dan helpen want ik denk niet dat ze een plug un gaan insteken en eruit halen voor 1 persoon
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
je kan miss is een conversatie maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.