Geen Bug Survival villager despawn

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Het is nu al een paar keer zo dat mijn villagers despawnen van mijn ironfarm. Hoe 't zit? geen idee, maar 't wordt erg irritant. Hoe komt dat? :/ en het is alleen aan die ene kant, de 3 andere kanten blijven ze gewoon inzitten
2015-01-26_09.35.29.png
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik neem aan dat je ze gewoon legit hebt meegenomen van een echte village he? want de door eggs gespawnde villagers doen random despawnen ;)

en euhm, ik snap je screenie niet zo heel goed, maar t lijkt erop dat je villager cells geen dak hebben... bij de ironfarms tutorials word vaak gewaarschuwd dat je ze echt persee helemaal luchtdicht moet afsluiten om random despawns tegen te gaan ;)

en een 3e punt, het lijkt erop dat je villagers bij die deuren kunnen? ik zie er niks voor zitten.... het zou dus ook kunnen dat je villagers door die deuren heengaan en daaro ergens doodgaan of despawnen omdat ze te ver van die deuren af komen....

zijn het trouwens wel genoeg deuren? er is een bepaald aantal deuren dat je minimaal moet hebben voor de villagers om ze te laten denken dat het een village is :p ik weet t aantal niet precies, maar het lijken er een stuk minder dan bij mij te zijn :p
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik denk dat het dan dan wel iets met de deuren heeft de maken, en die villagers zijn van een villagerfarm zo'n 50-100 blocks verder. En bij die deuren, ik heb 1 plaats leeggelaten, om glass te sparen, aangezien ze niet 3 hoog kunnen springen en/of door 1 blokje heen hield dat ze tegen, maar ik zal even wat meer deuren zetten. Als het helpt zeg ik dan wel wat ;) Alvast bedankt als het werkt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.