Survival reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

SVG3

Supreme
SVG3
SVG3 ✔
Supreme
4 nov 2016
1
0
83
Goedenmiddag,

Kan iemand mij vertellen wanneer de Survival reset is? Ik durf nu namelijk haast niks te doen aangezien ik dan bang ben dat het al is meegenomen met de reset.

Mvg, Pascal
 

SteinGames

Supreme
steingames
steingames ✔
Supreme
8 aug 2017
6
0
93
23
Noord-Nederland
Ik ben ook wel benieuwd... Ook wanneer de sluit datum is voor het opgeven van claims. Want dan kan ik mijn claim gaan opgeven. want de wijzigingen worden niet meer meegeteld vanaf het moment van opgeven..
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
Ik heb mijn claim al opgegeven, en kan dus weinig doen tot de nieuwe survival open gaat. Ik snap dat er dingen zijn zoals school/werk etc die voorang hebben, Maar het duurt wel erg lang nu. Het zou fijn zijn als er een datum was.
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
voor iedereen die hun base al hebben op gegeven kunnen niks meer doen op survival, waardoor er nu maar 5 of 6 spelers on zijn rond het hoogte punt
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
voor iedereen die hun base al hebben op gegeven kunnen niks meer doen op survival, waardoor er nu maar 5 of 6 spelers on zijn rond het hoogte punt
Klopt. Dit is ook waarom de meeste echte haunted survival players weg zijn. Waaronder ik...
 

febetjuuuh

Supreme
febetjuuh
febetjuuh ✔
Supreme
7 jun 2015
5
1
109
25
blankenberge
haha ik denk niet dat je ooit nog een datum zal krijgen xp sinds juni praten ze al over een nieuwe wereld en nu eind oktober nog altijd niets van te zien.. dit zegt al veel over de haunted zelf, ohja die nieuwe wereld zal er niet komen hoor dat ben ik zeker. voor die 10 mensen dat nog op survival zit :grimacing: op de forum staat nog een bericht van 27 augustus xs
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
haha ik denk niet dat je ooit nog een datum zal krijgen xp sinds juni praten ze al over een nieuwe wereld en nu eind oktober nog altijd niets van te zien.. dit zegt al veel over de haunted zelf, ohja die nieuwe wereld zal er niet komen hoor dat ben ik zeker. voor die 10 mensen dat nog op survival zit :grimacing: op de forum staat nog een bericht van 27 augustus xs
Yup, ze hebben gezegd dat hij zo snel mogelijk zou komen... Heel veel haunted survivalers zijn weg gegaan hierdoor omdat ze niet meer konden survivalen op suvival2... Zonde maar goed. Als de hogere staff er zo lang over wilt doen en niks wilt laten horen is het hun probleem.
 

mylano

Supreme
megammo
megammo ✔
Supreme
28 mei 2017
31
14
124
24
Yup, ze hebben gezegd dat hij zo snel mogelijk zou komen... Heel veel haunted survivalers zijn weg gegaan hierdoor omdat ze niet meer konden survivalen op suvival2... Zonde maar goed. Als de hogere staff er zo lang over wilt doen en niks wilt laten horen is het hun probleem.
zelf vind ik het wel erg zonde omdat er toch een grote community was op zowel survival 1 als 2 en doordat ze nu zolang op zich laten wachten raken ze veel heel erg actieve spelers gelijk kwijt. ik begrijp gewoon niet waarom we geen informatie krijgen over de actuele stand van zaken terwijl ze weten dat er al veel mensen weg zijn gegaan. zelf zit ik al te twijfelen om op een andere server te gaan survivallen.
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
Op dit moment ben ik afgeleid door een ander spel, maar vroeg opf laat ga ik weer minecraften, en ik zit er inderdaad ook aan te denken om ergens anders to gaan survivalen. Ik vind dit erg jammer, aangezien ik het leuk vind op deze server, maar ik kan hier op dit moment niet survivalen, en hoewel ik skyblock erg leuk vind, wil ik ook wel eens wat anders doen.
 
D

Deleted member 13307

Guest
Hopelijk reageert een Staff lid dan maar snel en krijgen we antwoord..
Want om eerlijk te zijn ben ik me geduld intussen ook wel verloren, met natuurlijk alle begrip tegenover Staff en Remy vanwege misschien andere zaken.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Denk dat we effe vergeten hoeveel werk het is om alle bouwwerken over te zetten. Remy had ook kunnen zeggen de beide survival werelden worden gedelete en er komt een compleet nieuwe schone survival wereld. Denk je dat dat beter was geweest? gewoon alles kwijt zijn?
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
Ik snap dat het veel werk is, en dat er andere factoren meespelen zoals werk en /of school.

maar dit horen we al twee maanden. ik heb er alle begrip voor, maar twee maanden is een lange tijd zonder een officieel bericht, ook al zou het een korte we zijn er mee bezig, maar er komen dingen tussen post van de staf zijn. Een update on waar ze nu zijn.

Op dit moment is het laatste bericht dat van 27 augustus. het is bijna november nu. Veel mensen zoals ik hebben hun bouwwerk al opgegeven en kunnen dus niets meer doen op survival. Er zijn andere gamemodes waar je je ook een poos me bezig kunt houden (in mijn geval skyblock), maar sommigen komen niet voor survival, en er is niet veel te survivallen op het moment. En dan heb ik het niet eens over survival 2/heaven. die wachten nog langer dan de mensen van survival 1


Added: En wat betreft een volledige reset? zou mij niet meer interesseren, dan kan ik tenminste weer iets doen op survival.
 

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Ik snap dat het veel werk is, en dat er andere factoren meespelen zoals werk en /of school.

maar dit horen we al twee maanden. ik heb er alle begrip voor, maar twee maanden is een lange tijd zonder een officieel bericht, ook al zou het een korte we zijn er mee bezig, maar er komen dingen tussen post van de staf zijn. Een update on waar ze nu zijn.

Op dit moment is het laatste bericht dat van 27 augustus. het is bijna november nu. Veel mensen zoals ik hebben hun bouwwerk al opgegeven en kunnen dus niets meer doen op survival. Er zijn andere gamemodes waar je je ook een poos me bezig kunt houden (in mijn geval skyblock), maar sommigen komen niet voor survival, en er is niet veel te survivallen op het moment. En dan heb ik het niet eens over survival 2/heaven. die wachten nog langer dan de mensen van survival 1


Added: En wat betreft een volledige reset? zou mij niet meer interesseren, dan kan ik tenminste weer iets doen op survival.
Zo denk ik er dus ook over.
Ik heb vlak voor die reset bekend was een rank gekocht voor survival, nu heb ik m'n claims opgegeven met het idéé dat deze binnen 3 weekjes weer beschikbaar zijn.
Nu zijn we al dikke 2 maanden verder en ik kan nog niet echt online komen want wat zou ik dan doen?

Natuurlijk snap ik (en hopelijk iedereen) dat het veel werk is.
Als je de gebouwen wilt overzetten zonder dat het opvalt kan dat per claim een dik uur duren.

Wat ik vind is dat deze community een update moet krijgen.
Bijvoorbeeld :
"Wegens persoonlijke redenen is de nieuwe Survival server nog niet af, momenteel zijn wij bezig aan plugins *x* & *x*. Alle claims zijn bijna overgezet."

Haunted is een geweldig server netwerk, het is voor mij de opvolger van een oudere server waar ik vroeger op zat.
De reden die toen zijn offline gegaan is niet communicatie met de community.
Het zou sneu zijn als Haunted die route opging.

Laten we hopen op een update & @remymine ik snap het als er vertragingen zijn. Dat betekent dat je om het project geeft en het perfect wilt maken. Iets waar velen de mist in gaan. Maar laat ons dan gewoon weten waar jij & het staff team zitten.


- Sfekke
 
  • Like
Reactions: Almath3a

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
haha 1 juni - 1 november.. een maandje werk of misschien 2 maand, maar 5 maand is nu toch wel een beetje lang de helft van de spelers zijn toch al weg. dit zegt genoeg, we krijgen geen info over uitstel op de forum zelf dikke duim naar beneden :)

@febetjuuuh als je de topics leest dan zie je dat het topic van survival reset van 27 augustus is en dat is net 2 maanden geleden dus hoe jij bij 5 maanden komt is wel erg overdreven. Ik zal voor je om het makkelijker te maken de link erbij plakken dan zie je de datum https://www.hauntedmc.nl/forum/threads/overzetten-survival1-claims.15034/
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Hou er ook erg in dat de staff ook een leven naast Haunted hebben, Sommige hebben tentamens, druk met werk of zoals ik ben, druk RL vanwege een klunz van een man (been zwaar verstuikt, is ook iets met zn knieschijf en kan/mag dus niet veel lopen).

Ik kom over 2 weken terug naar nederland om wat zaken te regelen dus ben ook bezig met papierwerk bij elkaar zoeken enzo lol
 

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
ik weet niet waar ik het formulier kan vinden plss help mij
https://www.hauntedmc.nl/forum/threads/overzetten-survival1-claims.15034/

Formulier voor het aanmelden: Let op dit formulier geldt alleen voor de Survival1 server.
(Vul voor iedere claim opnieuw het formulier in)

1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam:
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome:
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja/Nee. Zo ja, tot hoe diep gaat het?
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals:
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)

Let op: Stop al je spullen van je backpack, enderchest en inventory in je chesten.

WANNEER JE DIT FORMULIER OP STUURT ZULLEN WIJZIGINGEN MOGELIJK NIET MEER WORDEN MEEGENOMEN.




Als je dit invult op die post worden je claims over gezet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.