Survival realm update announce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties, komende zaterdag is het zover. De Survival Realm Update :)
Wat gaat er dan precies gebeuren met onze Survival Server?

QGxEiq8.jpg


Onze survival server zal gaan bestaan uit 3 aparte servers, 3 realms. Elke realm heeft zijn eigen thema en daaraan een eigen difficulty gekoppeld. Elke realm zal 75 slots hebben, een totaal van 225 slots dus!
- De Heaven Realm zal op een easy difficulty staan. (/survival1)
- De Medieval Realm zal op een normal difficulty staan. (/survival2)
- De Hell Realm zal op een hard difficulty staan. (/survival3)
- Realm Lobby (/survival)

In de Medieval Realm zal zich tevens ook de oude map bevinden, je zult hier dus je spullen en bouwwerken terug kunnen vinden, maar je kunt er ook genieten van een nieuwe 1.8 world. Of je speelt natuurlijk op een van de nieuwe Realms ;).
Alle Realm worden verbonden met een Realm Lobby. Deze bereik je met de /survival command of via het compass. Je kunt ook snel naar een Realm gaan door middel van de /survival1, /survival2, en /survival3 commands zoals eerder weergegeven.

Release datum Zaterdag 7 Maart 17:00. Deze datum staat voor 90% zekerheid vast, maar kan ook nog besloten worden om het op 8 Maart te houden indien ik (remymine) die dag verhinderd ben (kleine kans).

~Remymine & Staff
 
Laatste update:
K

Kogetsoo

Guest
Ik weet dat je spullen niet naar andere Realms kunt brengen maar de Normal world heeft twee maps. Kan je spullen van de ene map naar de andere map brengen?

Alleen tussen die 2, ja.
Dan heb je gelijk een goede start. :)

Groeten,
Koge
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Alle Realm worden verbonden met een Realm Lobby. Deze bereik je met de /survival command of via het compass. Je kunt ook snel naar een Realm gaan door middel van de /survival1, /survival2, en /survival3 commands zoals eerder weergegeven.
Hehe, er staat nog een reactie op n plot van ons in creative toen je nog mod was :p
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Guys, ik ben door prive omstandigheden mogelijk verhinderd rond dit tijdstip, kans dat het later op de avond wordt. Kleine kans dat 5 uur nog wel te halen is hoor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.