Survival border en mansions

Status
Niet open voor verdere reacties.

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Hey staff,
Zouden jullie de border van survival1 en survival2 miss willen vergroten? en in dat vergroote stuk misschien de nieuwe Woodland Mansion komt? Ik speel namelijk heel vaak survival2, dat is nu me favo server in HN.

Alvast bedankt!
LinkOcelot (grote pjoes van server xD)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste,

Wij gaan de border niet vergroten. We zijn op dit moment bezig met het vernieuwen van de survival server.
Er wordt een nieuwe spawn gebouwd voor survival1 welke in een nieuwe wereld komt zodra 1.12 uit is. De oude wereld zal gewoon blijven, het zal tevens mogelijk zijn om je bouwwerk over te laten zetten naar deze nieuwe wereld. We gaan dit allemaal op een relaxte manier doen zonder deadlines, wanneer de oude wereld leef begint te raken na verloop van tijd kunnen wij eventueel kiezen om deze wereld te sluiten.
De survival2 server gaan wij ook niet verder voortzetten vanaf dat moment. Ook hier kunnen mensen kiezen om hun bouwwerk over te laten zetten. We doen dit omdat de survival community op dit moment redelijk dun bevolkt is, zeker op survival2. Het zal de sfeer en economie heel positief beinvloeden als we in de toekomst met 1 survival server verder gaan, waar we ook veel meer aandacht, tijd en updates aan kunnen geven en tevens meer server kracht en resources.
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is. Moge iedereen die survival speelt dit lezen ^-^

Mvg Remy
 
  • Like
Reactions: mylano

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
Beste,

Wij gaan de border niet vergroten. We zijn op dit moment bezig met het vernieuwen van de survival server.
Er wordt een nieuwe spawn gebouwd voor survival1 welke in een nieuwe wereld komt zodra 1.12 uit is. De oude wereld zal gewoon blijven, het zal tevens mogelijk zijn om je bouwwerk over te laten zetten naar deze nieuwe wereld. We gaan dit allemaal op een relaxte manier doen zonder deadlines, wanneer de oude wereld leef begint te raken na verloop van tijd kunnen wij eventueel kiezen om deze wereld te sluiten.
De survival2 server gaan wij ook niet verder voortzetten vanaf dat moment. Ook hier kunnen mensen kiezen om hun bouwwerk over te laten zetten. We doen dit omdat de survival community op dit moment redelijk dun bevolkt is, zeker op survival2. Het zal de sfeer en economie heel positief beinvloeden als we in de toekomst met 1 survival server verder gaan, waar we ook veel meer aandacht, tijd en updates aan kunnen geven en tevens meer server kracht en resources.
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is. Moge iedereen die survival speelt dit lezen ^-^

Mvg Remy
waneer word de server geupdate naar 1.12 dan kan ik dat in me agenda zetten zo dat ik een mooi eilandje kan claimen voor me base en zo
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Zodra 1.12 uit is zullen wij zo snel mogelijk de server updaten.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Beste,

Wij gaan de border niet vergroten. We zijn op dit moment bezig met het vernieuwen van de survival server.
Er wordt een nieuwe spawn gebouwd voor survival1 welke in een nieuwe wereld komt zodra 1.12 uit is. De oude wereld zal gewoon blijven, het zal tevens mogelijk zijn om je bouwwerk over te laten zetten naar deze nieuwe wereld. We gaan dit allemaal op een relaxte manier doen zonder deadlines, wanneer de oude wereld leef begint te raken na verloop van tijd kunnen wij eventueel kiezen om deze wereld te sluiten.
De survival2 server gaan wij ook niet verder voortzetten vanaf dat moment. Ook hier kunnen mensen kiezen om hun bouwwerk over te laten zetten. We doen dit omdat de survival community op dit moment redelijk dun bevolkt is, zeker op survival2. Het zal de sfeer en economie heel positief beinvloeden als we in de toekomst met 1 survival server verder gaan, waar we ook veel meer aandacht, tijd en updates aan kunnen geven en tevens meer server kracht en resources.
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is. Moge iedereen die survival speelt dit lezen ^-^

Mvg Remy
Dus survival2 bouwwerken kunnen worden overgezet naar surv1 of naar een nieuwe surv2?
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Zodra 1.12 uit is zullen wij zo snel mogelijk de server updaten.
Is er al bekend hoeveel gebouwen je kan over zetten? Ik heb bijvoorbeeld meerdere projecten op survival2 staan die ik natuurlijk graag wil behouden...
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Is er al bekend hoeveel gebouwen je kan over zetten? Ik heb bijvoorbeeld meerdere projecten op survival2 staan die ik natuurlijk graag wil behouden...
Zolang het niet te gek wordt kunnen meerdere bouwwerken worden overgezet, maar dat zal ik te zijner tijd beoordelen.

Mvg Remy
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Zolang het niet te gek wordt kunnen meerdere bouwwerken worden overgezet, maar dat zal ik te zijner tijd beoordelen.

Mvg Remy
Dan heb ik nog wel een rijtje ;)
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Zolang het niet te gek wordt kunnen meerdere bouwwerken worden overgezet, maar dat zal ik te zijner tijd beoordelen.

Mvg Remy
Okay dankjewel. Als je wilt kan ik via privé bericht screens/coords door sturen van wat het is zodat je beetje de indruk krijgt hoe groot het is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.