Survival 1 project harry p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Indien nodig ben ik ook beschikbaar voor bv spullen verzamelen.
 

Hugoo

Niet Verified
20 mrt 2017
14
7
92
22
Eindhoven, Noord-Brabant
Ik wil helemaal niet stop doen, maar sins dat er een nieuwe wereld binnekort komt is het miss nu nog zonde van je tijd. Ik weet natuurlijk niet wanneer de nieuwe wereld komt, maar volgens het nieuws dicht na of met de release van 1.12 Naja zelf ben ik enorm van van Harry Potter en hoop graag het kasteel binnekort te kunnen zien :D
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Ik wil helemaal niet stop doen, maar sins dat er een nieuwe wereld binnekort komt is het miss nu nog zonde van je tijd. Ik weet natuurlijk niet wanneer de nieuwe wereld komt, maar volgens het nieuws dicht na of met de release van 1.12 Naja zelf ben ik enorm van van Harry Potter en hoop graag het kasteel binnekort te kunnen zien :D
Vrijdag komt 1.12 uit
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Ik wil helemaal niet stop doen, maar sins dat er een nieuwe wereld binnekort komt is het miss nu nog zonde van je tijd. Ik weet natuurlijk niet wanneer de nieuwe wereld komt, maar volgens het nieuws dicht na of met de release van 1.12 Naja zelf ben ik enorm van van Harry Potter en hoop graag het kasteel binnekort te kunnen zien :D

Er kan veel overgeplaatst worden maar de vraag bij projecten als deze of het mooi over te zetten is. Maar dat komt wel goed. Bouw maar lekker door :wink:
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
25
Ik wil helemaal niet stop doen, maar sins dat er een nieuwe wereld binnekort komt is het miss nu nog zonde van je tijd. Ik weet natuurlijk niet wanneer de nieuwe wereld komt, maar volgens het nieuws dicht na of met de release van 1.12 Naja zelf ben ik enorm van van Harry Potter en hoop graag het kasteel binnekort te kunnen zien :D
Leuk om te horen dat je ook een Harry p fan bent! :)

Groetjes, Mike
 

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
25
Er kan veel overgeplaatst worden maar de vraag bij projecten als deze of het mooi over te zetten is. Maar dat komt wel goed. Bouw maar lekker door :wink:
Hey, had vandaag wat meer uitleg van remy gekregen van wat er gaat gebeuren. Ik heb gehoort dat er geen rekening word gehouden met de biome waarin ik dit project maak. Ik zal dit heel jammer vinden omdat de locatie van dit project een grote rol heeft in dit project. Is het niet mogelijk dat er toch iets kan worden geregeld?

oh ennuh. Het project boekt al vooruitgang, langzaam maar wel. Ben met dat huisje 4 uur bezig geweest!

Groet, Mike
 

Bijlagen

  • 2017-06-03_23.15.58.png
    2017-06-03_23.15.58.png
    1,3 MB · Bekeken: 222

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Hey, had vandaag wat meer uitleg van remy gekregen van wat er gaat gebeuren. Ik heb gehoort dat er geen rekening word gehouden met de biome waarin ik dit project maak. Ik zal dit heel jammer vinden omdat de locatie van dit project een grote rol heeft in dit project. Is het niet mogelijk dat er toch iets kan worden geregeld?

oh ennuh. Het project boekt al vooruitgang, langzaam maar wel. Ben met dat huisje 4 uur bezig geweest!

Groet, Mike
Tja elke wereld is anders
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Hey, had vandaag wat meer uitleg van remy gekregen van wat er gaat gebeuren. Ik heb gehoort dat er geen rekening word gehouden met de biome waarin ik dit project maak. Ik zal dit heel jammer vinden omdat de locatie van dit project een grote rol heeft in dit project. Is het niet mogelijk dat er toch iets kan worden geregeld?

oh ennuh. Het project boekt al vooruitgang, langzaam maar wel. Ben met dat huisje 4 uur bezig geweest!

Groet, Mike

Ieder blokje kan een andere instelling van biome hebben.
De overgangslijnen van biomes zijn nooit hetzelfde en dan krijg je dus een stukje biome in een andere biome.
De tip is dan ook als je gebouw percee in een bepaalde biome moet zoek dan een nieuw plekje straks in die biome :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.