Survival 1 project harry p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
25
Hallo, mijn naam is Mike ik speel op de server survival 1 en ga een project starten de naam van dit project is harry p. Ik ga het kasteel hogwarts van de film serie Harry Potter namaken. Omdat dit zo een groot project is zoek ik nog mensen die zin en tijd hebbben om mij hier aan mee te helpen. Ik ben al begonnen met dit project maar het is nog laaaangggg niet af.

Stel je bent geintereseerd om mij mee te helpen met dit grote project kan je hieronder een berichtje achterlaten. Mocht er nog iets niet duidelijk zijn kan je me altijd vragen stellen. Hier wat fotootjes van wat het nu is en wat het moet worden
maxresdefault.jpg
2017-05-24_19.22.20.png
.
 
  • Like
Reactions: remymine

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Succes, ben benieuwd!!
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Wow! Ik ben groot Hp fan maar geen masterbouwer. Kan ik misschien toch van nut zijn? Want het lijkt me episch om te helpen met mijn droomproject! (Ik heb dit ook geprobeerd in mijn eentje, maar het was te lastig...) Dus wil je een conversatie met me starten als ik van nut kan zijn? Anders veel plezier en geluk!
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Is dit van de server: potterworld? Ik zou best willen helpen, maar moet mijn eigen project runnen, succes!
PS. ben HP fan
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Wow! Ik ben groot Hp fan maar geen masterbouwer. Kan ik misschien toch van nut zijn? Want het lijkt me episch om te helpen met mijn droomproject! (Ik heb dit ook geprobeerd in mijn eentje, maar het was te lastig...) Dus wil je een conversatie met me starten als ik van nut kan zijn? Anders veel plezier en geluk!
Oefenen met bouwen is een optie :)
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

Fortist

Moderator
Fortist
Fortist ✔
Moderator
27 apr 2017
15
4
125
Oh wauw, dat lijkt mij nogal een precisie werkje. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, veel succes!
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
25
Wow! Ik ben groot Hp fan maar geen masterbouwer. Kan ik misschien toch van nut zijn? Want het lijkt me episch om te helpen met mijn droomproject! (Ik heb dit ook geprobeerd in mijn eentje, maar het was te lastig...) Dus wil je een conversatie met me starten als ik van nut kan zijn? Anders veel plezier en geluk!
Hey, sorry voor de late reactie, was ben net terug uit frankrijk. Tuurlijk kan je van nut zijn! er moet ook veel saaie lange werk worden gedaan hihi ;) wat is je ingame naam? maken we een praatje en kunnen we wat bespreken.

Groet, Mike.
 

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
25
Is dit van de server: potterworld? Ik zou best willen helpen, maar moet mijn eigen project runnen, succes!
PS. ben HP fan
Hallo mede Harry Potter fan, ja dit is van de server potterworld ik ga het proberen om zo goed mogelijk na te maken.

Groet, Mike
 

EenMens

Niet Verified
3 mei 2017
6
7
70
Hallo mede Harry Potter fan, ja dit is van de server potterworld ik ga het proberen om zo goed mogelijk na te maken.

Groet, Mike
Klusjesman wilt je wel helpen (PAY FOR IT!!!!!!) xD, maar ik wil je wel helpen
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Suc675654467886 (ben geen p. Fan maar het ziet er gaaf uit)
 

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Hey, sorry voor de late reactie, was ben net terug uit frankrijk. Tuurlijk kan je van nut zijn! er moet ook veel saaie lange werk worden gedaan hihi ;) wat is je ingame naam? maken we een praatje en kunnen we wat bespreken.

Groet, Mike.

Haha, geeft niet! Ingame naam = het_MC_Meisje en ik heb een Elite rank. :) Ik speel vooral op survival2 dus ik heb bijna geen gear maar goed. Fijn dat ik kan helpen! :-)
 
  • Like
Reactions: MikeCraft3
Status
Niet open voor verdere reacties.