Survival 1.8 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

killercool10 2

Niet Verified
31 okt 2013
5
2
64
fun deze server word echt een succes hey remy weet je nog met de eerste spawn enzo en skycity en dat er vroeger max 20 mensen op de server kwamen
:D
 

Dimdamian

Niet Verified
20 sep 2013
197
48
184
28
Arnhem and surroundings
killercool10 2 zei:
fun deze server word echt een succes hey remy weet je nog met de eerste spawn enzo en skycity en dat er vroeger max 20 mensen op de server kwamen
:D
Als je het over nostalgie hebt is het wel de mini spawn, met de eerste donator features die ik gepimpt had. En het awesome gebouw van SosuA er vlakbij.

Ik die tijd was het al super druk met 8 man online, en was ik de, officieel 2e, mod. Na een maand of twee en een man of 15 online besloten Remy en ik dat het tijd was voor een extra moderator, daar was Datdus in de crew gekomen en niet veel later Lea.

Best grappig om te bedenken dat pas na 8 maanden de admin rank geïmplementeerd was, en op chronologische volgorde Datdus en ik gekozen werden om die plaats te vervullen.

Who knows what comes next :D
 

Abio

Niet Verified
13 feb 2014
1
0
55
43
Waasland
remymine zei:
Wanneer er een vrij komt (door misbruik of 1 week niet actief zijn) krijg je je shop :)
Toch niet als je op voorhand even laat weten dat je bv. 2-3 weken op vakantie bent hoop ik? :)
 

Diamond10girl

Niet Verified
4 mei 2014
0
0
55
Remy, ik zou graag als het kan een Shop op het Shopplein willen reserveren. Ik had gezien dat er nog een plekje vrij was. Zou ik die
Alstublieft mogen? Alvast bedankt :)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Abio zei:
Toch niet als je op voorhand even laat weten dat je bv. 2-3 weken op vakantie bent hoop ik? :)
Haha nee natuurlijk niet. :)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Sjimster en diamond jullie shops worden nu gemaakt. Als je naar /warp shopplein gaat. Vind je ergens een gebied met veel lege plots, dan staat er een leeg plot met je naam op een sign. :)
 

KingDannyOne

Niet Verified
2 mei 2014
13
3
122
24
Heb nu al geen zin in 1.8, al dat rot gezeur weer plugins die laat updaten.
En (zou kunnen) bugs met de map
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We zijn al 1.8 ready. :P
Hoeven alleen de spigot jar te updaten en we zijn klaar. Hele systeem werkt al op UUID.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik hoop maar dat alles goedgaat na de slimeblocks update.... ik hoop dat je een goede backup maakt voor de 1.8 update... want ik zie het al gebeuren dat de gehele world corrupted raakt! :(
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
is 1.8 nou uit
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
nee rick
 

Lucas De schipper

Niet Verified
7 jun 2014
2
0
45
23
remymine zei:
Hier komt alle info over de updates voor de survival server als de 1.8 update komt.

Border
De border zal verplaatst worden. Van een radius van 5.000 gaan we naar een radius van 10.000.
Flink groter dus. Hier zullen de nieuwe 1.8 blocks spawnen en ook zijn er mesa biomes te vinden!

Nether
De nether zal een wipe krijgen. Ook zal de border hiervan natuurlijk groter worden.
Mogelijk gaan we de schaal ipv 1:8 (overworld : nether) aanpassen naar 1:1. Zodat alle portals goed uitkomen, dit wordt nog getest of dit werkt.

Commands
Op verzoek van een aantal mensen zullen er wat handige commands bijkomen.
De /ignore command is al een paar keer naar gevraagd, deze zal ik dan ook toevoegen.

Servershop
De servershop zal verdwijnen in sign vorm. Hij komt terug met de command /servershop. Hier krijg je in een creative menu indeling alle items te zien in aparte menu's waar je ze kunt kopen. Dit werkt vele malen sneller en je kunt het overal gebruiken, warpen hoeft niet meer!

Nieuwe spawn
Er zal een nieuwe spawn komen in het nieuwe generated gebied. Hier zal alles veel overzichtelijker zijn. Er komen nieuwe tutorials, duidelijke wegen naar de wereld en een goed ingedeeld wegen net rond de spawn zodat dit niet meer lelijk willekeurig wordt volgebouwd met lelijke huisjes.

Ook komt er een speciaal shopplein dat een stukje van de spawn af ligt. Hier hebben alle shops dezelfde bereikbaarheid aan 1 groot plein en allemaal evenveel plek.

Alle plekken zijn de bereiken via de nieuwe metro/trein stations. Hier kun je kiezen om ouderwets met minecarts overal naartoe te gaan of via het 'bestemmingen' warp bord dat ook in het station staat.

Centrale mobfarm
Er komt een centrale mobfarm met spawners van bijna alle soorten.

Kits
Starterkit zal completer zijn met een lading food onder andere. Zodat er niet meer gezeurd wordt om food bij elk nieuw iemand die joined. Ook zullen er wat kleine handige kits bijkomen. (Deze zullen niet OP zijn en zullen niet het inkomen van de shops beinvloeden)

Claimsysteem
Het claimsysteem zal duidelijker zijn, en vertaald naar het Nederlands.

Datum
Einde van Maart wordt door sommigen gezegd. Echter is er nog geen ETA.

Donateurs kunnen een shop reserveren op het plein. Plaats gewoon een reactie hier en alles komt goed.
Waarom reserveren? Dan weet ik hoe groot het plein moet worden om mee te beginnen. Dit voorkomt dat alles binnen een paar dagen vol zit.

Let op: Sommige van de genoemde items zullen al uitgevoerd worden voordat de 1.8 update komt.

Meer info binnenkort.
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
  1. ik wil graag een shop reserveren omdat ik wrs maandag de rank god koop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.