Stuyvert / stuyvins 1 year progress survival world

Te veel sandstone?

  • ja, meer variatie is mooier.

    Votes: 2 25,0%
  • nee, het houd zo zijn eigen stijl.

    Votes: 6 75,0%

  • Total voters
    8
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Stuyvert

Admin
Stuyvert
Stuyvert ✔
Admin
20 dec 2015
14
7
147
33
Oost NL
hey allemaal, ik ben Menko, een ervaren builder van 25 in zowel survival en creative. Ik heb altijd private servers gespeeld en nauwelijks pvp. nu eens kijken op massive multiplayer :)
Bij deze wou ik laten zien wat ik het afgelopen jaar bereikt heb in mijn survival game, de complete "claim" is, redelijk nauwkeurig geschat, rond de X-1000 Y-160 Z-600 met een grof geschat totaal van 2.5 miljoen blocks gebruikt. een kleine 25 % is noodgedwongen gebouwd in fly mode maar alle blocks zijn 1 voor 1 verzameld. Ondergronds ook enorm veel farms machines en railways gebouwd.

Ik post een aantal screenshots, en een link naar een .RAR met nog eens 150 stuks van alle gebouwen farms en machines apart, voor diegene die geintereseerd zijn. (helaas geen screenshots van de netherworld met mob spawners e.d. misschien later nog) Ik heb ongeveer 9 op de 10 projecten solo gedaan. De meeste Redstone builds zijn van youtube video's, indien interesse zal ik een lijstje posten. De Texture pack is een Ovo's Rustic Redemption based waar ik zelf op verder ben gegaan met eigen textures. Download link onderaan.

--------

Ik ben van plan om op de Haunted server in survival 1 (medieval als ik het goed heb?) een Enorme Community Build te realiseren naar

geplanned design. Let wel ik heb hier geen deadline voor. ik speel voor mijn plezier dus het gaat zo snel als het gaat. Mensen die misschien interesse hebben om de build te joinen en mee te helpen aan iets Epics, kunnen mij een pm sturen hier op deforum en dan spreken we verder.

Ik hoop dat iedereen het mooi vind! Ben erg benieuwd naar de reacties zowel positief als negatief!! Veel craft plezier en misschien

tot in Survival 1 ;) !!

--------

Resource Pack Ovo's Stuyvert Spanks Custom: (40MB)

https://www.sendspace.com/file/c0zdzk



complete screenshot documentatie van de wereld. (150 Screenshots 200MB)
https://www.sendspace.com/file/5atwa3


Note: laat even weten als de downloads niet meer werken, deze worden automatisch verwijdert als ze te lang niet gedownload worden.

Note: Dit is gebouwd op een Prive server van mij en een aantal amerikaanse vrienden en onze kinderen. Niet toegankelijk voor anderen.
 

Bijlagen

  • Overview East Shore.jpg
    Overview East Shore.jpg
    283,6 KB · Bekeken: 219
  • Overview total.png
    Overview total.png
    497,5 KB · Bekeken: 223
  • Overview West Shore.jpg
    Overview West Shore.jpg
    210,5 KB · Bekeken: 232
  • 2015_10_26_20_39_11.jpg
    2015_10_26_20_39_11.jpg
    250,8 KB · Bekeken: 235
  • 2015_10_26_20_39_49.jpg
    2015_10_26_20_39_49.jpg
    209,2 KB · Bekeken: 220
L

LeviboyNL

Guest
Is dat allemaal in gamemode 0 gemaakt? o_O
Ik vind het knap van je!
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Have alot of fun here.
Heb je al wat gebouwd hier ergens?
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Wauw, das echt knap gemaakt man!
Doe zo verder en miss word je builder :o?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.