Straffen arcade games aanscherpen.

  • Topicstarter LeviboyNL
  • Startdatum
  • Topic Volgers 3

Moeten Ingame AFK mensen bestraft worden (gelieve eerst topic lezen)


  • Total voters
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LeviboyNL

Guest
Beste Staff en Spelers.

Bij deze vraag ik kort jullie aandacht voor het volgende.

Ik speel wel eens een potje Ctf en wat mij dat opvalt is dat er soms mensen afk staan, dat is natuurlijk niet erg als dat maar even is, maar waar ik me wel ontzettend aan stoor zijn afk mensen die het hele potje afk blijven staan! ik heb hier een keer voor gereport maar dit blijkt dus niet strafbaar te zijn, de speler kreeg ook geen waarschuwing en kon gewoon lekker door gaan met afk staan.

Als iemand in een potje: Ctf, Paintball, Skywars2 ect afk staat is dit dus niet strafbaar terwijl ze wel het team benadelen doordat ze in principe met minder mensen spelen. Mijn vraag/oproep is dat ook om dit zo snel mogelijk te veranderen en de straffen aan te scherpen. en de pol hierboven in te vullen om te kijken of er meer mensen belang bij hebben.

(sta jij ook wel eens afk doe dit dan aub in de hub of in de lobby van de minigames).

Hopelijk begrip voor deze zaak

Bij voorbaat dank. Levi
 

Maxam1206

Niet Verified
27 sep 2015
8
5
62
Wat misschien ook een optie is dat als je 2 min afk staat dat je dan automatisch naar hub gaat (kan ook meer of minder minuten zijn).
 
  • Like
Reactions: SKRWildfire

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
ik vind dit wel heel erg over dreven om iemand die afk is te straffen kom op zeg...

bv iemand word geroepen voor het eten is een uur weg vergat uitteloggen. komt terug en is geband wegens afk staan like wtf....
net als wat andere zeggen naar paar min niet bewegen of iets zeggen gewoon naar spawn/hub sturen pffff straffen voor afk staan kom op zeg.

vind dit echt een waardeloze topic....
( i know het is al paar maanden oud maar wou gewoon op reageren)
 
L

LeviboyNL

Guest
ik vind dit wel heel erg over dreven om iemand die afk is te straffen kom op zeg...

bv iemand word geroepen voor het eten is een uur weg vergat uitteloggen. komt terug en is geband wegens afk staan like wtf....
net als wat andere zeggen naar paar min niet bewegen of iets zeggen gewoon naar spawn/hub sturen pffff straffen voor afk staan kom op zeg.

vind dit echt een waardeloze topic....
( i know het is al paar maanden oud maar wou gewoon op reageren)
Beste @SKRWildfire

Je mag vinden van deze topics wat je wil maar ik stoor me er erg aan dat mensen ingame afk staan en dat wil ik gewoon even duidelijk maken door zoon topic. bovendien hoor je mij ook niet praten over een ban. Met ''bestraft worden'' zat ik meer te denken aan een warn ofzo. bovendien lijkt het me een goed idee dat als je gaat eten om gewoon even uit te loggen of naar /hub te gaan.

Mvg. Levi
 
  • Like
Reactions: Freek Petersen

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
wat bedoel je dan met bestraft worden want mute is nogal nutteloos in dat geval.. waarchuwing is nutteloos. maar ja ik vind gewoon puur nutteloos. EN totaal geen reden om bestraft te worden er zijn ergere dingen dan mensen afk staan. en jij bent volgens mij de enige die dat vind.
 
L

LeviboyNL

Guest
wat bedoel je dan met bestraft worden want mute is nogal nutteloos in dat geval.. waarchuwing is nutteloos. maar ja ik vind gewoon puur nutteloos. EN totaal geen reden om bestraft te worden er zijn ergere dingen dan mensen afk staan. en jij bent volgens mij de enige die dat vind.
Nogmaals:
Met ''bestraft worden'' zat ik meer te denken aan een warn ofzo.
en als ik de enige was die dit vond waarom zijn er dan mensen die bij de pol ''ja'' invullen?
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
naja kan je ook zeggen je word weggeroepen door je ouders om iets te doen of eten en je vergeet weg te doen. word je ook maar bestraft :D zo stom is het het gewoon totaal nutteloos en ben blij dat het geen regel is want dat zou je als server heel slecht zijn en veel mensen mee verliezen als je mensen bestraft alleen omdat ze afk zijn. logisch na denken bestaat blijkbaar echt niet meer.
 
L

LeviboyNL

Guest
naja kan je ook zeggen je word weggeroepen door je ouders om iets te doen of eten en je vergeet weg te doen. word je ook maar bestraft :D zo stom is het het gewoon totaal nutteloos en ben blij dat het geen regel is want dat zou je als server heel slecht zijn en veel mensen mee verliezen als je mensen bestraft alleen omdat ze afk zijn. logisch na denken bestaat blijkbaar echt niet meer.
@SKRWildfire volgensmij weet je niet wat een warn is, een warn is een waarschuwing! een waarschuwing op zich is helemaal niet erg, 2 ook niet een warn is pas vervelend als je er 3 hebt.

Bovendien vraag ik me af waar je het op baseert dat de server slecht is als mensen bestraft worden. naar mijn mening is de server pas slecht als er 4 van de 5 mensen in je team (legit) afk staan. en is een server juist goed als er gewoon actief gespeeld kan worden.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Kun je me een lijst met servers geven die een afk kick nodig hebben? Gaan we die instellen op 3 minuten.
 
L

LeviboyNL

Guest
Kun je me een lijst met servers geven die een afk kick nodig hebben? Gaan we die instellen op 3 minuten.
Elke game waarmee je met een team speelt (Ctf, teamskywars ect) ik kan niet echt een lijstje maken want ik heb nog niet alle arcade games in 2.0 gespeeld :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.