Nope! zitten al een jaar ofzo in minecraft, in 1.8 worden ze craftable ja, maar ze zaten al in 1.3 ofzo, dus ze zouden in de shop gedaan kunnen worden ;) in jungle temples kan je ze nu alleen nog vinden, maar craften kan nog niet.... misschien is het wel een goede om al die soorten stone etc die je niet zelf kan craften wel in de shop te verkopen :)Chiseled stone bricks bedoel je?
Volgens mij zijn dat 1.8 blocks
Meer soorten steen hoeven niet van mij. Als je alles goed gebruikt en goed combineert zijn dat er meer dan genoeg.Nope! zitten al een jaar ofzo in minecraft, in 1.8 worden ze craftable ja, maar ze zaten al in 1.3 ofzo, dus ze zouden in de shop gedaan kunnen worden ;) in jungle temples kan je ze nu alleen nog vinden, maar craften kan nog niet.... misschien is het wel een goede om al die soorten stone etc die je niet zelf kan craften wel in de shop te verkopen :)
ik zou ook wel wat meer soorten steen willen :)
Ik wil alleen die stenen die aan de zijkant van deze vote site zitten erbij http://minecraft-serverlijst.nl/server/The-Haunted-Network. :( kan dat please in de /shop komen en eieren weer terug?Meer soorten steen hoeven niet van mij. Als je alles goed gebruikt en goed combineert zijn dat er meer dan genoeg.
Ik zou wat meer blocks willen die meer reliëf in je creatie zouden kunnen toevoegen. Ik gebruik daarvoor soms heads, maar die hebben ook hun nadelen. (Misschien iets voor volgende update van mc) :eek: