Stitchsquad buiten de map?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xEvolution_

Niet Verified
15 dec 2015
40
0
75
23
Hallo Haunties,

Er wordt steeds tegen ons gezegd dat de SQ base buiten de map is, dat is niet zo. "Een Mod heeft jullie buiten de border getp'd" zoals ze zeggen. Droom verder. Wij gaan uiteraard niet onze cords openbaar maken en als jullie het er niet over eens zijn kan je het zelf aan de staff gaan vragen. Bij deze voor de zoveelste keer, de StitchSquad base zit NIET buiten de border.

Mvg
iFluxxx_
 

SenneB

Niet Verified
27 dec 2015
22
0
30
22
Ik kom er ook eventjes bij want ik verveel me c:
Hoe kan je überhaupt buiten de border komen? Ookal word je getp'd door een Mod (wat waarschijnlijk niet eens kan) word je automatisch terug getp'd door de border plugin. Als je de base van SQ niet vind, dan moet je gewoon beter zoeken...

Met niet zo vriendelijke groeten
xBioMechaniq_ [xInspired_]
 

gameingwout

Niet Verified
13 feb 2015
69
0
107
Wel domanie heeft geskypt met xcasanova en tacticalpyro en 1. Xcas gaf het toe dat hun base buiten de map is door een warp dat een mod in hun f had gemaakt en je kan er heen met een geheim wachtwoord! (Geschokt! )
En 2. Tacticalpyro is ook buiten de map en heeft domanie daar ook heen gebracht in een goldbioom buiten de map! (Supper geschokt! )
Dus SQ is wel degelijk buiten de map!!!
 

gameingwout

Niet Verified
13 feb 2015
69
0
107
[QUOkomtSenneB, post: 90557, member: 9311"]Ik kom er ook eventjes bij want ik verveel me c:
Hoe kan je überhaupt buiten de border komen? Ookal word je getp'd door een Mod (wat waarschijnlijk niet eens kan) word je automatisch terug getp'd door de border plugin. Als je de base van SQ niet vind, dan moet je gewoon beter zoeken...

Met niet zo vriendelijke groeten
xBioMechaniq_ [xInspired_][/QUOTE]
Dat komt omdat de Mods het 1. Onzichtbaar maken op de f map en 2. De Mods kunnen er ook voor zorgen dat die plugin bij hun niet werkt!
 

SenneB

Niet Verified
27 dec 2015
22
0
30
22
Je kan niet buiten de f*cking map getp'd worden. Een geheim wachtwoord etc voor een warp is nogal vergezocht ook. En Pyro zou zoiets niet zeggen, btw, het is niet "supper geschokt" maar "super geschokt" even dat erbij zeggen.
Dus SQ is wel degelijk niet buiten de map.
 

gameingwout

Niet Verified
13 feb 2015
69
0
107
Domanie heeft met hen geskypt en het is echt wel zo geef maar toe nu hebben we je tuk!!!
 

SenneB

Niet Verified
27 dec 2015
22
0
30
22
WHAHAHAHAHAHA
Onzichtbaar maken van een base? Nou dat is nu wel een leuke grap! :')
Dat is al helemaal niet nodig. En je wilt dus ook zeggen dat sommige mensen dan überhaupt wel die warp kunnen doen en de anderen niet? Dan moet je al een nieuwe rank soort van maken en alle mensen van SQ manuadd doen bij die rank.
Nog een keer met minder vriendelijke groeten
xBioMechaniq_ [xInspired_]
 

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Dat komt omdat de Mods het 1. Onzichtbaar maken op de f map en 2. De Mods kunnen er ook voor zorgen dat die plugin bij hun niet

Jezus @gameingwout, leef jij in FantasiaLand ofzo ?
 

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Wel domanie heeft geskypt met xcasanova en tacticalpyro en 1. Xcas gaf het toe dat hun base buiten de map is door een warp dat een mod in hun f had gemaakt en je kan er heen met een geheim wachtwoord! (Geschokt! )
En 2. Tacticalpyro is ook buiten de map en heeft domanie daar ook heen gebracht in een goldbioom buiten de map! (Supper geschokt! )
Dus SQ is wel degelijk buiten de map!!!
@gameingwout Kan je dat bewijzen ? Je riskeert namelijk een ban voor het uitlokken voor een onterechte ban op een onschuldig persoon. Voortaan ff opletten wat je zegt.
 

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Die @gameingwout zorgt ervoor dat ik Haunted Spelers niet meer serieus moet nemen. Leeft die vent in zn eigen Fantasie wereld ofzo.
 

SenneB

Niet Verified
27 dec 2015
22
0
30
22
Die @@gameingwout zorgt ervoor dat ik Haunted Spelers niet meer serieus moet nemen. Leeft die vent in zn eigen Fantasie wereld ofzo.

Ja dat doet hij
 

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Wel domanie heeft geskypt met xcasanova en tacticalpyro en 1. Xcas gaf het toe dat hun base buiten de map is door een warp dat een mod in hun f had gemaakt en je kan er heen met een geheim wachtwoord! (Geschokt! )
En 2. Tacticalpyro is ook buiten de map en heeft domanie daar ook heen gebracht in een goldbioom buiten de map! (Supper geschokt! )
Dus SQ is wel degelijk buiten de map!!!
Dat komt omdat de Mods het 1. Onzichtbaar maken op de f map en 2. De Mods kunnen er ook voor zorgen dat die plugin bij hun niet werkt!
Domanie heeft met hen geskypt en het is echt wel zo geef maar toe nu hebben we je tuk!!!
vec36w.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.