Stel jezelf voor...

Wasted Penguin

Niet Verified
2 mrt 2016
35
48
159
33
De Lier
www.linguascripta.com
Goedenavond,

Mijn naam is Arnold, 25 jaar en op Haunted actief als Moderator onder de naam wasted_penguin.
Dit is afgeleid van de Wasted Penguinz, een befaamde Hardstyle act (DJ duo)

In het dagelijks leven ben ik eigenaar van tekstbureau Lingua Scripta.
Voordat ik mijn eigen bedrijf begon werkte ik 3 jaar voor het Algemeen Nederlands Persbureau.
Naast dit alles organiseer ik als parttimer dance evenementen en help ik diverse organisaties met de promotie.

Hobby's:
* Voetbal: zelf voetballen en supporter van Feyenoord. Ook groot fan van Engels voetbal.
* Gamen: Fifa 16, GTA V, Minecraft.
* Muziek: Lopende muziekbibliotheek. DJ'en als hobby. Een dag zonder muziek is een dag...
* Taal: Een zwak voor de Nederlandse taal. Ik heb van schrijven mijn werk kunnen maken.
* Vrienden: Uitgaan, lachen, gamen, filosoferen.

Klein weetje: broertje van Shockerz en mijn alias is Redacteur Haunted.

Als je vragen hebt; ik bijt niet. Ben vrijwel elke avond aanwezig op de Teamspeak server van Haunted.

Groetjes,
Arnold
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: LeviboyNL

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Goedenavond,

Mijn naam is Arnold, 24 jaar en op Haunted actief onder de naam wasted_penguin.
Dit is afgeleid van de Wasted Penguinz, een befaamde Hardstyle act (DJ duo)

In het dagelijks leven ben ik eigenaar van tekstbureau Lingua Scripta.
Voordat ik mijn eigen bedrijf begon werkte ik 3 jaar voor het Algemeen Nederlands Persbureau.
Naast dit alles organiseer ik als parttimer dance evenementen en help ik diverse organisaties met de promotie.

Hobby's:
* Voetbal: zelf voetballen en supporter van Feyenoord. Ook groot fan van Engels voetbal.
* Gamen: Fifa 16, GTA V, Minecraft niet mijn favoriet, maar wel leuk zo nu en dan.
* Muziek: Lopende muziekbibliotheek. DJ'en als hobby. Een dag zonder muziek is een dag...
* Taal: Een zwak voor de Nederlandse taal. Ik heb van schrijven mijn werk kunnen maken.
* Vrienden: Uitgaan, lachen, gamen, filosoferen.

Klein weetje: broertje van Shockerz.

Als je vragen hebt; ik bijt niet. Ben vrijwel elke avond aanwezig op de Teamspeak server van Haunted.

Groetjes,
Arnold
welkom en ik maak je zin meteen af
een dag zonder muziek is een dag niet geleefd
 
  • Like
Reactions: Wasted Penguin

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Welkom penguïn
Als ik het vragen mag, wat is je favo dj? Ik vind zelf Avicii en nightcore erg gaaf.
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Wasted Penguin

Wasted Penguin

Niet Verified
2 mrt 2016
35
48
159
33
De Lier
www.linguascripta.com
Welkom penguïn
Als ik het vragen mag, wat is je favo dj? Ik vind zelf Avicii en nightcore erg gaaf.

Hi ItzCatty, Avicii is zeker goed, maar hij maakt zijn nummers niet allemaal zelf. Hij heeft zoals we dat noemen een ghostproducer. Ik ben vooral fanaat van de hardere stijlen dus bij mij komen er bij die vraag meteen diverse DJ's uit de hardstylewereld naar boven. Van Noisecontrollers tot Headhunterz. Als het gaat om zelf DJ'en beperk ik mij ook tot hardstyle.

Als we iets softer denken ben ik groot fan van Armin van Buuren. Echter zit er nog een groot verschil tussen kunnen draaien en het maken van muziek. De grootste muziekproducenten kunnen soms het minste draaien; zie David Guetta; prima producer maar zeer zwakke DJ.

Voor mij is eigenlijk niks te gek. Ik luister alles.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Welkom penguïn
Als ik het vragen mag, wat is je favo dj? Ik vind zelf Avicii en nightcore erg gaaf.
nightcore voor de wins
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Hi ItzCatty, Avicii is zeker goed, maar hij maakt zijn nummers niet allemaal zelf. Hij heeft zoals we dat noemen een ghostproducer. Ik ben vooral fanaat van de hardere stijlen dus bij mij komen er bij die vraag meteen diverse DJ's uit de hardstylewereld naar boven. Van Noisecontrollers tot Headhunterz. Als het gaat om zelf DJ'en beperk ik mij ook tot hardstyle.

Als we iets softer denken ben ik groot fan van Armin van Buuren. Echter zit er nog een groot verschil tussen kunnen draaien en het maken van muziek. De grootste muziekproducenten kunnen soms het minste draaien; zie David Guetta; prima producer maar zeer zwakke DJ.

Voor mij is eigenlijk niks te gek. Ik luister alles.
dat noem ik nogeens een goeie muziek smaak.
 
  • Like
Reactions: Wasted Penguin

Tzyc

Niet Verified
25 mrt 2016
2
2
57
23
Welkom!
Grappig btw dat je van hardstyle houd! Zie je in deze tijd niet meer heel veel. Ik zelf vind het vooral leuk op feesten om tussendoor ff lekker te hakken. :P
Groetjes,
-Tzyc
 
  • Like
Reactions: Wasted Penguin

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Welkom!
Grappig btw dat je van hardstyle houd! Zie je in deze tijd niet meer heel veel. Ik zelf vind het vooral leuk op feesten om tussendoor ff lekker te hakken. :p
Groetjes,
-Tzyc
Haakkeehh
 
  • Like
Reactions: Wasted Penguin