Steal da melon

Status
Niet open voor verdere reacties.

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik heb dit zomaar random bedacht, het is een beetje hetzelfde als Steal the cookie,
maar dan met een meloenschijfje, en niet met een koekje. :D
Ik zal een paar regels vertellen:

Regels:

-
Je mag geen nieuwe meloenschijfjes bedenken, of maken
- Je moet zo snel mogelijk een manier bedenken om het meloenschijfje te pakken!
- Het opeten mag altijd :D
- Maak je steel-actie zo grappig mogelijk! :)
- Deel eventueel je meloenschijfje met vrienden :p

Ik begin alvast:

Ik was aan het oogsten op mijn boerderij, toen ik dit meloenschijfje tegenkwam.
Ik vond het te mooi om op te eten,
dus bracht ik het naar een kolenmijn, en heb ik het daar achter brokken steen gelegd.

Jullie mogen verdergaan! :)
 
  • Like
Reactions: jan28

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Ik kwam langs de kolenmijn en nam het meloenschijfje mee, omdat ik hem ook zo prachtig vond
Daarna vermomde ik hem als een echt persoon met het schijfje als hoofd om hem echt te laten lijken.
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Omdat conceptswe als echt mens in slaap was gevallen, heb ik heel stiekem , en heel voorzichtig het af gepakt.
Daarna ben ik heel snel terug gegaan in de futurele wereld van minecraft , ik dacht ja waar moet ik nu heen, ik besloot om toch naar de wereld hell te gaan.
Daar aangekomen verstopte ik het in een kistje waar meerdere melonslice waren.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik was aan het ontspannen in de hel toen ik een kistje tegenkwam en maakt het open. het zat vol met meloenstukjes en ik dach laat ik ze opeten dus ik gang naast het kistje zetten en at alle meloenstukjes op...
...maar ik was alegisch voor kolen en ik moest overgeven:D en alles beland in de lavapoel naast mij
 

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik rende naar de lava poel en kon nog net op tijd de meloenstukjes redden.
Ik ging naar een professor, en vroeg of die deze stukjes weer in elkaar kon zetten.
Dat kon hij, en hij bracht de stukjes naar zijn laboratorium, die streng bewaakt wordt.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik rende naar de lava poel en kon nog net op tijd de meloenstukjes redden.
Ik ging naar een professor, en vroeg of die deze stukjes weer in elkaar kon zetten.
Dat kon hij, en hij bracht de stukjes naar zijn laboratorium, die streng bewaakt wordt.

ik ging naar die professor en zei dat hij wel een saai leven moest hebben hij bekend dat het leven als een proffesor saai was en ik leerde hem minecraft spelen hij was mij zo dankbaar dat hij mij een stukje fruit liet kiezen en ik vroeg het stukje meloen en hij die al helemaal verslaaft was aan mc lette niet meer op mij en zei onopleten ja :p
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
ik heb Jan helemaal beroofd en heb het meloentje gestolen in neem het mee naar mijn internaat. het licht onder mijn hoofdkussen. :p
 

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Terwijl Twana stiekem het meloenschijfje meenam, stond ik achter een muur toe te kijken.
Ik lachte, want ik wist dat dat schijfje nu wel radioactief kon zijn.
Ik rende zo snel mogelijk en pakte het radioactieve meloenschijfje uit haar handen.
Dit schijfje gaf me stralingen, en ik viel flauw op de grond. Ik werd naar het ziekenhuis gebracht, en
ik lag te slapen in mijn ziekenbed.
Terwijl het meloenschijfje (nog steeds radioactief) naast mij, op het nachtkastje lag.
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
ik ga naar het ziekenhuis met het Europese Leger ik neem het (radioactieve) meloentje. het leger maakt het meloentje onschadelijk en geeft het aan mij. nu licht het naast mijn studie papieren (een concentratie
verbreker :p )
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik zetten een bounty van 10 000 000 iets op het meloentje en liet het verspreiden via alle sociale media en kranten iem die toevallig bij twanas bureau kwam zag het liggen en nam het mee en gaf het aan mijn ik betaalde die persoon uit in zandkorrels en het het stukje en een nieuwe vijand...
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
ik zetten een bounty van 10 000 000 iets op het meloentje en liet het verspreiden via alle sociale media en kranten iem die toevallig bij twanas bureau kwam zag het liggen en nam het mee en gaf het aan mijn ik betaalde die persoon uit in zandkorrels en het het stukje en een nieuwe vijand...
hier vind ik voorlopig niks op :(
 

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik zette de CIA in, en ik bestormde, samen met hun, het huis van jan28 binnen.
Zonder na te denken jatte ik de zak vol met zandkorrels, en stopte ik daar het meloenschijfje in.
Ik rende naar de auto, en het team van de CIA bracht mij naar een geheime basis in de Noord-Pool.
Ik legde het meloenschijfje (en de zak vol zandkorrels) in een kamer, die beschermt wordt met
lasers, ijzeren tralies, ijzerdraad dat onder stroom staat, een onzichtbare deur en ik typte
op het apparaatje naast de deur de code in, die uit totaal 10 letters en cijfers bestond.
Ik rende weg en liet de super-beschermde-deur achter.
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
ik ga fantaseren:
ik heb een wekelijkse toverkracht, ik tover het meloentje naar mij toe. ik bewaak met enorme sterke lazers het meloentje. zelf de wereld leger kan er niet bij.
:)

groetjes
 

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik sprong tegen de rug aan van Twana, en Twana viel op de grond.
Het meloenschijfje rolde over de grond, en kwam voor mijn voeten terecht.
Ik pakte het op, rende naar mijn huis, en ik stopte het
meloenschijfje in een van de keukenkastjes.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik ging naar je huis om meloenen te stelen maar ik had toen al zin in een stukje dus liep ik naar je keuken om een mesje te gaan halen en toen zag ik het stukje liggen ik nam het mee en verkocht het op ebay aan een let die meloenen verzamelden
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
spoor je op en vernietig het 2de en het originele spoor ik ook op met een gestolen hond en ik gooi het meloenstukje in een kerncentrale maar de kerncentrale explodeert door de meloen en...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.