Gesloten Staffteam uitbreiden met reclameteam

Vind je ook dat er meer Reclame moet komen voor Haunted?

  • Ja

    Votes: 4 50,0%
  • Nee

    Votes: 1 12,5%
  • Maakt niet uit

    Votes: 1 12,5%
  • Ja - in de vorm van Beloningsysteem - Andere spelers uit te nodigen

    Votes: 2 25,0%

  • Total voters
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Aangezien HauntedMc een leuke gezellige community is, waar je allelei game modes kan spelen. Is het misschien ook leuk om een aparte Reclame team voor in te schakelen. Iemand die veel volgers heeft op twitter, YouTube en Facebook. Beetje meer hauntedMC promoten, zodat haunted ook meer in de top komt.


Dennie_ zijn toevoeging: Om hiervan een soort beloningsysteem van te maken via referenties. Dat spelers andere spelers uitnodigen.

Wat vinden jullie?
 
Laatste update:

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
mij maakt het niet uit maar als ik denk aan een reclame team is het spammen op andere server zoals hoe het vroeger ging hahaha XD maar miss een idee voor reclame is wat yt rank spelers met wat staff team en overige spelers 2 uur of zo minigames gaan spelen op de server elke week om een bepaalde tijd.
 
  • Like
Reactions: het_MC_Meisje

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Hallo,

Als ik eerlijk mag zijn vind ik dit beetje onnodig. De spelers zelf kunnen al advententies maken of leden uitnodigen op sites of games, verder kun je uiteraard ook je vrienden overhalen om mee te spelen. Om hier een speciaal team voor te maken vind ik het overbodig en niet handig. Want stel je heb 10 man: 7 man speelt ook leageu of legends en de andere 3 spelen bijvoorbeeld de andere 3 speelt Call of Duty (Let niet op de spelling aub, heb zelf een hekel aan LoL en CoD sorry @remymine ). Er zijn meer spelers dan de spelers op CoD of LoL.

Beter lijk mij een idee om een soort event te maken waardoor de spelers ook andere mensen gaan uitnodigen. Eventueel met een soort beloning systeem via referenties.
 

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
mij maakt het niet uit maar als ik denk aan een reclame team is het spammen op andere server zoals hoe het vroeger ging hahaha XD maar miss een idee voor reclame is wat yt rank spelers met wat staff team en overige spelers 2 uur of zo minigames gaan spelen op de server elke week om een bepaalde tijd.

Zoiets ja. Maar ik merk eigelijk niks van de YouTube ranks :/
 

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Hallo,

Als ik eerlijk mag zijn vind ik dit beetje onnodig. De spelers zelf kunnen al advententies maken of leden uitnodigen op sites of games, verder kun je uiteraard ook je vrienden overhalen om mee te spelen. Om hier een speciaal team voor te maken vind ik het overbodig en niet handig. Want stel je heb 10 man: 7 man speelt ook leageu of legends en de andere 3 spelen bijvoorbeeld de andere 3 speelt Call of Duty (Let niet op de spelling aub, heb zelf een hekel aan LoL en CoD sorry @remymine ). Er zijn meer spelers dan de spelers op CoD of LoL.

Beter lijk mij een idee om een soort event te maken waardoor de spelers ook andere mensen gaan uitnodigen. Eventueel met een soort beloning systeem via referenties.

Als je het niet erg vind, ga ik dit samen voegen met mijn idee. Top :)
 

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
een yt channel maken is een goed idee, jammer genoeg weet ik niet hoe je video's upload dus dat moet even wachten ;P
Heb trouwens al mijn vrienden uitgenodigd op haunted, en sommige zijn weggegaan. jammer genoeg vonden sommige het niks dus speel ik nu alleen :/

je hebt mij toch? ;P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.