Open Spec blocks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
'De glitch die HungerGames spelers gek maakt.' Spec blocks leiden tot meerdere rage quits en zijn ontzettend irritant. Stel je speelt een potje HungerGames en dood iemand. Diegene vind dat niet leuk. Gelukkig is er een manier om hem-zelfs al ben je dood te irriteren. Je gaat gewoon de rest van het spel in hem staan! Dit zorgt ervoor dat hij het spel niet meer kan spelen en geheid verliest. Bouwen word onmogelijk dus zit je vast als je omhoog towert. Stel dat je een brug bouwt. Op laten we zeggen 40 blocks van de grond. Er is een chagrijnig klein jongetje en die denkt: 'Kom, vandaag ga ik het spel verpesten!' en hij gaat in jou staan. Jij plaatst het block en gaat erop staan maar omdat het gespecblocked is verdwijnt het weer en val jij te pletter. Een ragequit volgt. Je kan niks doen want het mag gewoon. Dit is ontzettend irritant omdat het aantal mensen die minder tegen hun verlies kunnen helaas ernstig groot. Zoals ik al eerder zei heeft deze bug al meerdere spelers de dood in gejaagd en het is naar mijn mening een kinderachtige poging om anderen het leven zuur te maken. Ik hoop daarom dat er wat aan kan worden gedaan voordat het probleem nog groter word en er ruzies komen.

mvg ;)
 

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Er zijn hier plugins tegen. Kan het gefixed worden?
 

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Nog steeds geen reactie... Zien staffleden dit over het hoofd? Of is er iets belangrijker?
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Nog steeds geen reactie... Zien staffleden dit over het hoofd? Of is er iets belangrijker?
ja dat hg terug aan staat je kan niemand pesten als je er niet op graakt ;)
en miss zijn ze het wel aan het oplossen :)
 
R

Rutgertjuh

Guest
Dit is inderdaad erg vervelend, ook omdat honden weggelokt kunnen worden. Het zou fijn zijn als dit opgelost kan worden :)

Mvg,
Rutger
 

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
nope. Nog steeds niet en steeds meer mensen krijgen door dat het kan waardoor het vrij irritant word :S
 
J

janeeja

Guest
Behoorlijk irritant als je omlaag graaft en iemand kan zo je voeten slaan en jij hem niet en dat je dan niet een blockje omhoog kan door specs (gebeurde net daarom zo specifiek :P)
 

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Nog steeds geen reactie. Dit probleem is nog niet gefixed en het is ontzettend irritant. Help moderators? ::confused:
 

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Let op het stukje 'laat het me weten.' De bug is er nog maar er word niet meer naar omgekeken.
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
gewoon de specs in gm 3 zetten dan heb je nergens last van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.