Spawn vanilla en moderators

Status
Niet open voor verdere reacties.

RiGoRReuS

Supreme
RiGoRReuS
RiGoRReuS ✔
Supreme
26 jan 2014
10
3
97
Amsterdam
Op het moment van schrijven is de spawn van de vanilla server gegriefd. Iedereen die er spawned komt in de lava terecht. Hopelijk kan hier snel naar gekeken worden door iemand die er ook iets aan kan doen. Zie ook bijlage.
Verder zou ik graag wat vaker een moderater zien op de vanilla server. Het vrije karakter van de server lijkt het slechtste in de aanwezige mensen naar boven te brengen.
En de hoeveelheid varkens bij spawn is ronduit belachelijk.


2015-08-07_22.03.34.png
 
Laatste update:

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
ik denk dat deze tpic hoort bij over reports dan kunnen de mods kijken met een command kijken wie dat heeft geplaatst en dan zijn toepasselijk straf kan geven bedankt voor u begrip
 
S

serieus

Guest
Ik ben net eventjes wezen kijken in Vanilla en heb de lava weggehaald. Iedereen kan nu weer veilig spawnen! Hier kan een slotje op. (Dirt blokje boven de spawn is de plaats waar de lava stond als het goed is).
 

RiGoRReuS

Supreme
RiGoRReuS
RiGoRReuS ✔
Supreme
26 jan 2014
10
3
97
Amsterdam
Ik ben blij dat de lava weg is. Hoop dat Mods nog kunnen zien wie het heeft gedaan.
Buiten de lava bij de spawn van de vanilla server had ik nog een aantal punten naar voren gebracht. Dus a.u.b. nog even geen slotje.
 
Laatste update:
C

Checkpointx

Guest
De lava is inderdaad weg, volgende keer dit graag bij reports (helemaal onderaan) zetten, dan wordt er eerder naar gekeken door mods/admins :)
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Hier komt een slotje op, het probleem is al opgelost en afgehandeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.