Soriciteren

Mod?

  • ja

    Votes: 4 40,0%
  • nee

    Votes: 6 60,0%

  • Total voters
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

ItzPeppie

Niet Verified
10 dec 2015
9
3
72
Ik ben Pepijn

13 jaar oud speel al vanaf toen ik zes was minecraft heb een eigen server ben niet streng maar als het moet wel let goed op ben minimaal 20 uur online per week vindt het een hele leuke server heb de rank GOD al Ik zit altijn op teamspeak ben een jongen die veel praat en gezellig is andere staff leden bijvoorbeel razortime en valentein zijn chillen gasten hoop dat ik de comunity mag joinen groeten
de al gezellige
Pepijn

Minecraft Naam: ItzPeppie

Skype Naam : pepijn van den berg
 

ItzPeppie

Niet Verified
10 dec 2015
9
3
72
maar ik wou van middag een hogere rank kopen maar ik ben al god en ik kan niet hoger kopen dat vind ik jammer want ik wil remy steunen!
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
maar ik wou van middag een hogere rank kopen maar ik ben al god en ik kan niet hoger kopen dat vind ik jammer want ik wil remy steunen!
er komt nog een hogere rank ;)
en je kan altijd andere dingen kopen
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
Ik ben Pepijn

13 jaar oud speel al vanaf toen ik zes was minecraft heb een eigen server ben niet streng maar als het moet wel let goed op ben minimaal 20 uur online per week vindt het een hele leuke server heb de rank GOD al Ik zit altijn op teamspeak ben een jongen die veel praat en gezellig is andere staff leden bijvoorbeel razortime en valentein zijn chillen gasten hoop dat ik de comunity mag joinen groeten
de al gezellige
Pepijn

Minecraft Naam: ItzPeppie

Skype Naam : pepijn van den berg
Solliciteren*
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Status
Niet open voor verdere reacties.