Sneaky 2.0

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
hallo haunted peeps,

ik ben mr_sneaky13 aka sneaky aka rick.
mijn ingame naam is dus mr_sneaky13 maar op de server noem ik me ook vaak sneaky.
mijn echt naam is rick verdeuzeldonk ben 15 jaar 13 juni jarig.
dit is al de 2de keer dat ik me voorstel ben namelijk al op de server rond ongeveer 4 november 2013 dus ben beetje een oudje op de server.

Real Life:
IRL heet ik dus rick.
Mijn hobby's zijn voetbal gamen en andere sporten.
ik ben van nature ook geen echte gamer ik was eerst altijd buiten ik zit al ruim 10 jaar op voetbal en ben van het begin eigenlijk altijd al keeper.
ik heb in het bos bij ons ook vaak fiets crossen gedaan op een kleine crossbaan later ben ik overgestapt naar mountainbiken wat ik nu soms nog steeds doe.
want sommigen van mij weten maar sommigen ook niet ik heb ADHD en Autisme namelijk Asperger.
ik ben vroeger veel gepest op de school waar ik nu zit is al mn 4de school heb op 2 basisscholen gezeten en 2 middelbare scholen.
vroeger had ik heel veel last van woede problemen alleen dat is nu gelukkig voorbij.
wat sommigen misschien natuurlijk al verwacht hebben dat ik ruim 6 jaar lang op medicijnen heb geleefd.
maar het is me gelukt om met medicijnen te stoppen sinds de kerstvakantie 2015 hierdoor ben ik soms wel drukker maar ik ben nu tenminste wel mezelf.
effe mijn ziektes op een rijtje:
-Autisme (asperger)
-ADHD
-Astma
-Allergie
voor de rest ik kan heel ongeduldig zijn daarvoor heb ik heel snel al kennis gemaakt met whitch want ik kreeg een mute voor 2 uur met de rede: geduld is een schone zaak maar niet voor iedereen blijkbaar.
ik zit nu op een school waar eigenlijk speciaal zijn heel normaal is want ik zit op het voorgezet onderwijs.
ik verdien mijn geld nu met 2 krantenwijken daarom zie je me op woensdag en donderdags niet zo heel veel online.
door voetbal ben ik ook minder online ik heb namelijk training om maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag wedstrijd.
ik voetbal bij NWC asten daar zit ik al mn hele leven op mn gemak, ik voetbal niet alleen daar maar ik doe ook veel wedstrijden fluiten en ben nu bezig met een scheidrechters cursus verenigings scheidsrechter van de KNVB.
dit is het wel effe real life als je meer vragen hebt stel ze gerust

Ingame:
ik ben ingame eigenlijk begonnen met survival al snel naar factions en skyblock gegaan toen prison en heel veel gespeeld op de 1.7 wereld.
ik had soms ups and downs op de server daardoor ben ik niet altijd trouw geweest aan haunted maar ik ben nu echt volledig terug.
ik heb legend rank.
nu vind je mij eigenlijk heel erg veel op survival3 heb nog heel veel plannen daar.
ik weet eigenlijk best veel over minecraft zelf haunted ook ben heel vaak te vinden op het forum en natuurlijk op de server zelf en met plugins dus je ziet mij best vaak ergens antwoord op geven over de onderwerpen waar ik veel van weet.
ik ben helaas niet de minecraft speler die altijd legit is geweest ik heb ongeveer een half jaar verschillende hack clients gebruikt daardoor weet ik wel wanneer iemand hackt of niet en daardoor heb ik veel mensen daarvoor kunnen reporten oja en als je denkt dat ik het nu nog gebruik is dat niet het geval ik heb niks op mn laptop staan en hoef het ook niet meer te gebruiken legit is veel leuker.
en nu mn stuff die ik gebruik:
ik heb een complete gamelaptop van msi een headphone van sony en nog wat andere dingen.
ik vind het leukste aan haunted voornamelijk de communitie en natuurlijk de hoeveelheid verschillende gamemodes die je kan doen.

als jullie nog meer vragen hebben stel je ze maar gewoon ik laat graag meer dingen over mezelf weten.

Groetjes sneaky
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
WAT EEN VERHAAL JEZUS JIJ DENKT DAT IK GEEN LEVEN HEB ;-;
HEB IK OOK NIET MAARJHA
MN PILLETJE VERGETEN VANOCHTEND FUK
NAJA HOI RICK
 
Laatste update:

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
WAT EEN VERHAAL JEZUS JIJ DENKT DAT IK GEEN LEVEN HEB ;-;
HEB IK OOK NIET MAARJHA
MN PILLETJE VERGETEN VANOCHTEND FUK
NAJA HOI RIK
Ik ben ern autist maar kan best lezen zonder capslock
En je schrijft mn naam verkeerd het is RICK
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Ik ben ern autist maar kan best lezen zonder capslock
En je schrijft mn naam verkeerd het is RICK
SORRY ALS IK SCHREEUWEND DENK TYP IK IN CAPS ;-;
HEB T AL VEBETERD ;-;
 

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
22
29
134
Hoi Rick,

Ik vind het leuk dat je vaak reageert op het forum. En je weet vast wel dat veel beroemdheden last hadden/ hebben van Asperger!
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Hoi Rick,

Ik vind het leuk dat je vaak reageert op het forum. En je weet vast wel dat veel beroemdheden last hadden/ hebben van Asperger!
op het forum reageer ik idd vaak en van die beroemdheden wist ik een klein beetje vanaf.
sorry voor de late reactie.

groetjes sneaky