Snapshot server & meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen Haunted People!

Snapshot Server!

Wij hebben onze eigen snapshot server geopend! Een snapshot is een minecraft versie die mojang maakt tussen hun grote releases in om nieuwe content uit te brengen en te laten testen. Zo zitten er in de laatste versie bijna alle functies die in de 1.8 update zullen komen.
Om op onze snapshot server te kunnen spelen en de nieuwe features met elkaar te kunnen testen en proberen moet je via de launcher updaten naar de laatste snapshot (experimental build). Daarna kun je connecten met snapshot.hauntedmc.nl en snapshot.haunted-mc.com.
Op deze server gelden dezelfde regels als op de hoofdservers. Als er een nieuwe snapshot uitkomt zal deze binnen 12 uur op de server staan. Je hebt ingame de keuze tussen gamemode 1 of gamemode 0, maak er aub geen zooitje van. Op dit moment zitten we op snapshot 14w31a.

Gate en Lift signs
Omdat de meeste mensen deze signs erg leuk vinden op de survival server hebben we besloten deze ook op de creative en skyblock server te zetten. Veel plezier ermee! Mogelijk komen er binnenkort nog meer "mechanische" signs.

Vakantie?!?!
Jup, ook server owners gaan op vakantie. Ik ben ongeveer 8 dagen weg naar Rome.
Dus je zult dan bijna tot geen nieuwe dingen zien. Ik heb daar in het hotel gratis wifi, dus als ik me snachts verveel kan ik nog wel wat dingetjes doen.
Verder komt er op 10 Augustus een modded server bij, Haunted Feed The Beast. Deze server zal alleen beschikbaar zijn voor mensen met de premium rank of hoger (ja dit mag volgens de nieuwe EULA).

~ Remymine & haunted staff
 

KingDannyOne

Niet Verified
2 mei 2014
13
3
122
24
Die snapshot server is leuk bedacht alleen vind 1.8 tegen vallen :'')
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Jep het is FTB monster, verder zitten er een hoop plugins op om het zo gebruiksvriendelijk mogelijk te houden, en mogelijk komt er net als survival een claim plugin zodat je kostbare machines straks niet gejat worden ^^
(Al lijkt me dat griefen wel mee vallen op een premium+ modded server, you never know) Heb er zin in.
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Remy, misschien kan je ook een tutorial maken of livestream over hoe je allerlei machines maakt. Want sommige mensen (zoals ik) hebben geen verstand van FTB, en buildcraft etc.
 

NicolasDoesSurvival

Niet Verified
17 mei 2014
126
50
149
24
Pluto
Tiger, FTB helpt jou wel via inventory klikken de blok dan zie je welke onderdelen moet je hebben voor iets.
Geen paniek hoor, zelfs speel ik paar uren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.