Singleplayer commands! (gevorderd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Yoyo! Op dit topic kun je alles kwijt qua commands op singleplayer. Zo kan iedereen zijn of haar favoriete commands delen. Ik zal hier al mijn commands zetten die ik best "cool" vind. (Je mag ook alles copy & pasten als je het niet wil typen.)

1. Een command-block-clock! 2 commands naast een zetten met 1 blok ertussen, in de ene setblock (coords) stone, en de andere setblock (Coords) redstone_block. En dan als laatste, een redstone block ertussen zetten! (http://imgur.com/v6TbiKD)

2. Vannila Particles! Aan een command-block-clock een command block met deze command in zich: execute @a ~ ~ ~ particle heart ~ ~2.5 ~ 0.2 0.2 0.2 0 1. Dat heeft je hartjes boven je hoofd! (http://imgur.com/pWo84oV) Je kan ook ook veranderen door 'Heart' in een andere particle te zetten, zoals 'Note'. (Als je het wilt uitzetten, breek gewoon de command block)

3. Terug aan een command-block-clock, een command block met deze command: testfor @a[m=0] Dat kijkt of je in survival bent, plaats er een comparator naar, en dan een command block met deze command: tellraw @a {text:"Hello Survivor!",color:"red",bold:true}. En dan als je elke keer in survival gaat, zegt het 'Hello Survivor!'. Je kan dat ook veranderen, dat het bv iets zegt als je in creative bent. (Dit, [m=0] veranderen in: [m=1]. Dan moet je alleen nog de text veranderen.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Omdat niet veel mensen het snappen (denk ik) :$
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Idd (tellraw @a {text:"remymine joined the game",color:"yellow"})

Zo kun je Remy overal hebben?
 

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
Heb ook nog een leuke: zet 5 command blocks neer met daarin:
1. Execute naam ~ ~ ~ setblock ~1 ~-1 ~ ice
2.Execute naam ~ ~ ~ setblock ~ ~-1 ~1 ice
3.Execute naam ~ ~ ~ setblock ~-1 ~-1 ~ ice
4.Execute naam ~ ~ ~ setblock ~ ~-1 ~-1 ice
5.Execute naam ~ ~ ~ setblock ~ ~-1 ~ ice

Let op: zet hiervoor deze command aan: /gamerule CommandblockOutput false (anders spamt je chat vol)
Zorg dat alle command blocks tegelijk gepowert worden met een clock, nu ben je een icemage :D
Veel plezier! (Hem uitzetten is lastig, maak later wel post hoe je het nog beter kan maken ;) )
 

TheBlackMiner

Niet Verified
Heb ook nog een leuke: zet 5 command blocks neer met daarin:
1. Execute naam ~ ~ ~ setblock ~1 ~-1 ~ ice
2.Execute naam ~ ~ ~ setblock ~ ~-1 ~1 ice
3.Execute naam ~ ~ ~ setblock ~-1 ~-1 ~ ice
4.Execute naam ~ ~ ~ setblock ~ ~-1 ~-1 ice
5.Execute naam ~ ~ ~ setblock ~ ~-1 ~ ice

Let op: zet hiervoor deze command aan: /gamerule CommandblockOutput false (anders spamt je chat vol)
Zorg dat alle command blocks tegelijk gepowert worden met een clock, nu ben je een icemage :D
Veel plezier! (Hem uitzetten is lastig, maak later wel post hoe je het nog beter kan maken ;) )
Zou je je map niet als donwload kunnen zetten met dat erin? XD Ben een beetje noobly met redstone clock
 
  • Like
Reactions: freecon
Status
Niet open voor verdere reacties.