Shops

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Ben de laatste tijd zelf niet veel online geweest maar dacht vanmiddag heb effe tijd kiek effe gaat de shop effe updaten want wist dat iemand al mijn frames leeg gehaald heeft. Doe de home naar de winkel kom ik terecht in een grasland is volledige shopplein weg. ????

Mijn vraag waarom ??
De oude oude is er ook nog gewoon!
Wat voor meerwaarde heeft het gehad om zoiets op delete te zetten???
Is er een vergoeding geweest???

mvg Bliksem
 
X

xEvilCraftx

Guest
Ben de laatste tijd zelf niet veel online geweest maar dacht vanmiddag heb effe tijd kiek effe gaat de shop effe updaten want wist dat iemand al mijn frames leeg gehaald heeft. Doe de home naar de winkel kom ik terecht in een grasland is volledige shopplein weg. ????

Mijn vraag waarom ??
De oude oude is er ook nog gewoon!
Wat voor meerwaarde heeft het gehad om zoiets op delete te zetten???
Is er een vergoeding geweest???

mvg Bliksem
/warp mall
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
ja daar is jouw gebouwde winkel centrum

Ik bedoel de playershops!
 
X

xEvilCraftx

Guest
Hey hey.

Sinds kort is er een gloednieuw winkelcentrum in survival waar er shops gehuurd kunnen worden.

Het nieuwe winkelcentrum is ontstaan nadat we zagen dat het shopplein bij spawn inefficiënt was en dat ongebruikte shops er maar leeg bleven staan. Het design is geheel ontworpen door xEvilCraftx en je kunt je eigen inrichting van je shop bepalen. Het nieuwe winkelcentrum is te bereiken via /warp winkelcentrum, /warp shops en /warp mall.

e248a8af5e.jpg


Met het nieuwe winkelcentrum moet dit probleem voorbij zijn. Het winkel centrum biedt plaats voor ongeveer 90 shops en maakt gebruikt van huur signs (net zoals die in onze prison server voor cells). Een shop huren kan op dit moment alleen vanaf de Premium rank (en hoger) voor 50 tokens per 7 dagen. Je kunt eindeloos verlengen door op de sign te rechtsklikken.

Het voordeel hiervan is dat mensen die inactief worden op de server hun shop automatisch verloopt en dus beschikbaar wordt voor andere mensen. Als blijkt dat het winkelcentrum te leeg blijft gaan we het in overweging nemen om niet donateurs ook de mogelijkheid te geven om een shop te huren.

De regels en info over het winkelcentrum is in het winkelcentrum zelf te vinden.Vragen erover kunnen in dit topic gesteld worden. Een tutorial voor de shopsigns vind je hier: haunted-mc.com/forum/index.php/topic/310-survival-shopsigns-maken/.

6bbc6b1b3f.jpg
Is dit minder beledigend?..
 
  • Like
Reactions: Hape

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Tis nog steeds geen antwoord!
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Waarom dat plein op delete is gegaan???
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Oh het plein is weggehaald omdat niemand er meer gebruik van maakte, de shops die er stonden werden niet meer onderhouden en iedereen zat inmiddels bij /warp shops met het nieuwe huur systeem.
 
  • Like
Reactions: Hape

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Remy hij doet net alsof die server van hem is he?!

"Beledigend" pffff

Hape
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Remy hij doet net alsof die server van hem is he?!

"Beledigend" pffff

Hape


Ik vat hem ook niet:P

Maar goed zal het beledigend even toelichten!


Als een moderator een vraag beantwoord met /warp mall
slaat die toch volledig de plank mis of heeft de vraag niet gelezen.
Ik gok het laatste.

Remy heeft een goede poging gedaan maar denk dat ie wel inziet dat het totaal onnodig was en het nu probeert te verbloemen :P. Speel op deze server vanaf heel erg lang geleden heb veel verplaatsingen meegemaakt van spawn deels zelf gedaan(Ben lange tijd Moderator geweest) deels als speler meegemaakt maar hebben nog nooit een spawn/ shopgebied zo op delete gezien worden.
Heb met verschillende spelers hier overgehad en verscheidene vinden dit erg jammer.
Zeker de waarom is erg onduidelijk omdat het niet meer gebruikt werd, wel dus alle gebouwen op de server die niet gebruikt worden gaan op delete??? Dus grieven is nu toegestaan want moderators zetten gebouwen toch op delete wordt niet meer gebruikt!

Verder werdt mijn shop wel degelijk nog gebruikt had nog steeds een increase van tokens!

Maar goed dit betoog heeft geen zin meer want een roll back zal er niet komen tis nu een kale vlakte van grasland beetje jammer dat dit besluit is genomen dat is alles wat ik eigenlijk wou zeggen!


mvg Bliksem
 

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Remy hij doet net alsof die server van hem is he?!

"Beledigend" pffff

Hape

Cynisch bedoeld.
De server *is* van Remy en hij zou zonder probleem wijzigingen moeten kunnen doorvoeren, zonder verantwoording af te hoeven leggen aan gebruikers. 24 juli geeft hij een uitvoerige redenering over het waarom.
Het valt mij op dat gebruikers het als vanzelfsprekend ervaren dat ze 'service' en garantie krijgen op een (nagenoeg-) gratis product en het vanzelfsprekend vinden dat ze op hun wenken bediend worden.

Het 'beledigend' vond ik dus 'beledigend'.

gr. Hape
 
  • Like
Reactions: Maaraa

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Cynisch bedoeld.
De server *is* van Remy en hij zou zonder probleem wijzigingen moeten kunnen doorvoeren, zonder verantwoording af te hoeven leggen aan gebruikers. 24 juli geeft hij een uitvoerige redenering over het waarom.
Het valt mij op dat gebruikers het als vanzelfsprekend ervaren dat ze 'service' en garantie krijgen op een (nagenoeg-) gratis product en het vanzelfsprekend vinden dat ze op hun wenken bediend worden.

Het 'beledigend' vond ik dus 'beledigend'.

gr. Hape


Ben er zeker van bewust dat Remy eigenaar is dat uiteindelijk hij diegene is die beslist wat er gebeurd sterker nog als hij morgen besluit dat ie er geen zin meer in heeft kan ie zo de stekker eruit halen zonder dat wij er iets kunnen tegen doen!

Gratis is niet geheel waar heb meer geld uitgegeven aan deze server als ik aan welk spel dan ook heb gedaan!
Maar ik eis ook geen verandering.
Maar een antwoord als /warp mall is wel beledigend zeg dan niets!

De 24 juli heb ik even gemist of je moet de aankondiging van het nieuwe shop gebied bedoelen maar daar staat niks over in wat er met oude gebeurd.

Verder had ik deze vragen in privé sectie geplaatst, dit had ik bewust gedaan had ik een antwoord gehad en had post op delete gekund alleen evil wou dit graag publiekelijk gaan behandelen blijkbaar!


mvg Bliksem
 
  • Like
Reactions: Hape

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Ik denk dat tijdgebrek een belangrijke rol speelt.

Publiek/prive maakt inderdaad uit; dat kan de toon verklaren.
Ik oordeel trouwens niet inhoudelijk, maar meer op de manier waarop e.e.a. gezegd werd.

Je laatste posting is in ieder geval een stuk beter geformuleerd en klinkt daarmee een stuk aardiger,

vandaar ook,

met vriendelijkere gr.

Hape

:-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.