Shop op heaven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Broodplank

Supreme
Broodplank
Broodplank ✔
Supreme
26 aug 2014
8
0
102
21
BE
Dag staff,
Ik en een paar andere mensen zouden graag willen weten of de Heaven shop op de spawn zal worden uitgebreid of niet .

Alvast bedankt Forrestje
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
goed idee maar dan ook op de andere survivals en /shop blijft natuurlijk het handigste van al dan wort je ook niet afgelijt als je voor ieder stukje redstone moet tpen (want bijna nooit wat je nodig hebt staat op de market)
 
K

Kogetsoo

Guest
goed idee maar dan ook op de andere survivals en /shop blijft natuurlijk het handigste van al dan wort je ook niet afgelijt als je voor ieder stukje redstone moet tpen (want bijna nooit wat je nodig hebt staat op de market)

Wat survival1 betreft:
Zodra Greydale af is, gaat de stad zo veel mogelijk aanbieden. In ieder geval de basis voor een lage prijs. De speciale/zeldzame items kun je dan gewoon op de market vinden.

Ik denk niet dat /shop terug komt. Als je slim bent ga je de items die je zoekt, zelf op de market verkopen ;)

Groeten,
Koge
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
Wat survival1 betreft:
Zodra Greydale af is, gaat de stad zo veel mogelijk aanbieden. In ieder geval de basis voor een lage prijs. De speciale/zeldzame items kun je dan gewoon op de market vinden.

Ik denk niet dat /shop terug komt. Als je slim bent ga je de items die je zoekt, zelf op de market verkopen ;)

Groeten,
Koge
dat is het juist als je redstone aan het doen bent wil je niet eerst 2 uur minen en dan weer terug gaan en dan vergeten wat je aan het doen was of als je deruk aan het bouwen bent ver van je base en je komt net 5 quarz te kort dan is /shop je held want minen neemt zo veel tijd in beslag en lijd je af met wat je bezig was
 
Status
Niet open voor verdere reacties.