Serverranks zichtbaar op forum?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Halloo

Zou het niet een grappig idee zijn om bijvoorbeeld de gebruikersnaam van de spelers in de forums mee te kleuren naar de rank die ze op de server hebben?

Het is maar een idee ;)

Bedankt voor het lezen :D

Doeidoei!
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Het zou idd vet zijn als er ranks kwamen!

Misschien dan een eigen kleurtje voor Premium/Legend/God/(Bouwteam?)

Zou de forums NOG leuker em vrolijker maken :)
 

Jappiechappie03

Niet Verified
25 mrt 2014
19
4
62
Klopt maar niet iedereen heeft zijn ingame naam hier dat zou dan verplicht moeten worden.
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Al aan remtygevraagd, doet hij niet gaat via Staffleden
 

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Het zou idd vet zijn als er ranks kwamen!

Misschien dan een eigen kleurtje voor Premium/Legend/God/(Bouwteam?)

Zou de forums NOG leuker em vrolijker maken :)
Ja dat als je Premium bent op de server dat je naam geel wordt, bij Elite oranje, bij Legend groen en dan inderdaad God paars :D

Klopt maar niet iedereen heeft zijn ingame naam hier dat zou dan verplicht moeten worden.
Ik heb bij andere forums gezien die volgens mij met dezelfde software zijn gemaakt als deze, dat je je MC naam kan koppelen en dat je ook je rank kan zien en je skinhead etc. ;) En dan ook je normale forumnaam kan houden
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ja dat als je Premium bent op de server dat je naam geel wordt, bij Elite oranje, bij Legend groen en dan inderdaad God paars :D


Ik heb bij andere forums gezien die volgens mij met dezelfde software zijn gemaakt als deze, dat je je MC naam kan koppelen en dat je ook je rank kan zien en je skinhead etc. ;) En dan ook je normale forumnaam kan houden
vroerger als je je naam intypte kreeg je je stats en je foto enzo
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Ze gaan heus niet kijken 'Hey ben jij een rank' 'Ben jij wel de echte'
Dat gaat echt veel te lang duren aangezien er elke dag een nieuw forumlid komt

En het is lastig om zeker te weten of het die gene is
Ik kan bijv ook een account maken op forum als 'wolfpelle' zou je dan geloven dat het op MC echt wolfpells zou zijn?
 

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Ze gaan heus niet kijken 'Hey ben jij een rank' 'Ben jij wel de echte'
Dat gaat echt veel te lang duren aangezien er elke dag een nieuw forumlid komt

En het is lastig om zeker te weten of het die gene is
Ik kan bijv ook een account maken op forum als 'wolfpelle' zou je dan geloven dat het op MC echt wolfpells zou zijn?
Dat forum/die server waar ik het over had gebruikt een ingame command om te verifiëren of het de gebruiker zelf was.

Als je /linkaccount doet in-game op die server krijg je een link naar een pagina op hun forum waar je je account kunt verifiëren. Plus, je krijgt een reward!
 
Laatste update:
D

Deleted member 2824

Guest
mischien als je Elite+ bent dat je dan ook nog een ander kleurtje kan kiezen?
 
D

Deleted member 3363

Guest
Dat forum/die server waar ik het over had gebruikt een ingame command om te verifiëren of het de gebruiker zelf was.

Als je /linkaccount doet in-game op die server krijg je een link naar een pagina op hun forum waar je je account kunt verifiëren. Plus, je krijgt een reward!
Erg leuk en aardig maar zo makkelijk is het niet. Je hebt addons nodig, en die kosten geld. Niks is tegenwoordig gratis. Je moet de desbetreffende addon configureren en testen, dit gaat tijd, geld en tests kosten. + Forum wordt erg onoverzichtelijk met gekleurde namen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.