Screenshot uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
21
Netherlands
twitter.com
Hallo beste mensen van The Haunted Network! ik kreeg wel is de vraag hoe moet je een screenshot uploaden etc, ik dacht ik heb nu toch niks te doen dus laat ik maar dit gaan uitleggen. Hier komt de uitleg:



Als je een screenshot hebt gemaakt (op minecraft ingame doe je dat met f2) van iets wat je graag wilt posten ga je naar je minecraft mapje (die kan je makkelijk vinden met uitvoeren en dan %appdata% invoeren en dan zie je boven aan .minecraft) in dat mapje staan al je minecraft dingen. Ga naar screenshots en zoek je screenshot op en plaats die in afbeeldingen. Dan ga je naar Google en ga je naar deze website: https://imgur.com/ daar maak je een account. Als je een account hebt gemaakt log je in :P dan ga je naar Images. Eenmaal bij images klik je daar op het knopje computer en dan naar afbeeldingen, daar klik je op je screenshot en upload je hem. Als je hem hebt geupload hebt en je wilt hem bijvoorbeeld in de shoutbox plaatsen dan klik je op je screenshot bij Imgur en dan rechts onderin neem je de link van BBCode (Message boards&forums) en plaats je die in de shout of je topic :)

Dit kan ook met Tinypic.

Als dit niet duidelijk was moet je het ff zeggen.

Vragen? Vraag gerust :)


Met Vriendelijke Groet Vinz
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
gast, kom nou we gaan toch geen account maken bij zo'n random site :PPPP

gebruik gewoon andere image hosts waar je geen account nodig hebt... bijv imgbox.com en dergelijke :)
 

mainth

Niet Verified
25 dec 2013
22
16
154
23
Ergens
remymine zei:
Tinypic heb je geen account voor nodig.
Imgur ook niet hoor.
Upload daar altijd en nog nooit account gemaakt :D
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
mainth zei:
Imgur ook niet hoor.
Upload daar altijd en nog nooit account gemaakt :D
zou kunnen, ik gebruik het niet, maar de topic starter zegt dat je daar een account moet maken... beetje verwarrend :P
 

mainth

Niet Verified
25 dec 2013
22
16
154
23
Ergens
remymine zei:
Tinypic heb je geen account voor nodig.
Maar tinypic moet wel eerst helemaal laden voor al die ads, dus das n nadeel :P
Ik gebruik liever imgur heb je namelijk ook geen account voor nodig als je het emaal weet :D
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
mainth zei:
Maar tinypic moet wel eerst helemaal laden voor al die ads, dus das n nadeel :P
Ik gebruik liever imgur heb je namelijk ook geen account voor nodig als je het emaal weet :D
ik vind tinypic ook niks, dan krijg je zo'n domme site met reclame en je plaatje maar heel klein in het midden :P echt troep maja, mensen blijken het makkelijk te vinden :P
 

Axeadra

Niet Verified
8 mei 2014
30
12
74
24
Goeie tutorial als eerst.
ik heb hier een toevoeging bij, Het is makkelijker als je een screenshot tool heb zoals gyazo (www.gyazo.com) Dan heb je 2 van deze icoontjes onder in je taakbalk en kan je zo makkelijk screenshots maken (Mijn mening)

94ca1cd0924c15d87465680ad0fd638d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.