Schelden met '******'.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Hier spreekt Benjamin (xBennie). De meeste kennen mij als een druk, soms vervelend maar wel gezellige jongen. Vandaag ik de knop totaal omgeslagen. Misschien hebben jullie met meegekregen dat mensen van 'Smoare' hier naartoe zijn gekomen, om waaschijnlijk mij uit te schelden voor onder andere boom, noob maar ook het welbekende ******. Toen iemand zich ermee bemoeide gingen ze gelijk op diegene af. Het waren een stuk of 30 man, ik kon niet tellen maar geloof me het waren echt 20 of 30 meisjes en jongens.

Ik wil jullie duidelijk maken dat schelden met ****** een grote impact kan hebben op bijna alle mensen. Sommige mensen gebruiken het als een voorbeeld in een zin, zoals wij bijvoorbeeld zeggen: Die fiets is mooi, zeggen hun Die fiets is ****** mooi. Dagelijks sterven hier kinderen, volwasse en opa's en oma's aan, en dat weten jullie! Kijk eens in de spiegel! Of je JIJ wel wilt zijn! Alsjeblieft!


Stop met het schelden met, ******.. Op z'n minst, probeer het..














Binnenkort ga ik een actie orgeniseren over het stoppen met het schelden met ******.
 

Dimdamian

Niet Verified
20 sep 2013
197
48
184
28
Arnhem and surroundings
Mooi gezegd Ben.

Dat die spelers van Smoare hier heen komen en dat doen zegt meer over hun uitermate lage niveau en leeftijd van het gros van hun spelers. Wij staan daar boven en handelen lik op stuk met een ban zonder pardon.

Dit geldt niet alleen voor de Smoare spelers maar iedereen die hiermee scheld, als je een wat actiever lid bent krijg je een mute van een paar uur. Mensen die random joinen en de chat vernaggelen hebben een ban te pakken.

Nogmaals, mooi stukje tekst in de openings post van dit topic. Kunnen mensen nog wat van leren ;)
 
  • Like
Reactions: remymine

mapijs

Niet Verified
19 okt 2013
8
7
64
persoonlijk vind ik ****** als scheldwoord nooit enorm erg, niet dat ik het gebruik als scheldwoord, vind de mensen die het wel doen vrij sneu, het probleem is dat de gene die ****** gebruikt 9 van de 10 keer een kutjochie van 12 jaar is die stoer probeert te doen, dat vind ik 100x irritanter -_-

misschien kan de spam filter ingesteld worden dat als iemand het woord ****** typt in de chat meteen wordt gekicked, en dan 1/3 tot een perm ban?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.