Samen minecraften?

  • Topicstarter FenneEm
  • Startdatum
  • Topic Volgers 1
F

FenneEm

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben FenneEm ik ben een meisje van 16. ik vind Minecraft echt geweldig. wat nog wel eens commentaar oplevert van mensen op school. toen ik de Haunted server vond vroeg ik gauw of ik een snellere laptop mocht gebruiken. (De mijne is nog al traag.)

Ik speel graag Survival, Creative en Prison. de rest heb ik nog niet echt gespeeld.

Hoe dan ook ik vroeg mij dus af of er nog mensen tussen de 16 en 18 waren die het leuk zouden vinden om een beetje samen te werken bij Minecraft.
 
  • Like
Reactions: noobbulder

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Niets van aantrekken van die mensjes op school ;) doe ik ook niet! Gewoon lekker door blijven spelen.
Ben je trouwens goed in gebouwen bouwen in creative? Of ben je meer van redstone?
 
  • Like
Reactions: noobbulder
F

FenneEm

Guest
Niets van aantrekken van die mensjes op school ;) doe ik ook niet! Gewoon lekker door blijven spelen.
Ben je trouwens goed in gebouwen bouwen in creative? Of ben je meer van redstone?

probeer wel mooie gebouwen te maken maar of die echt mooi zijn weet ik niet. dat van jou is wel super!
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Dankje ;D laat anders 's op crea iets van je zien ;P misschien dan 's de moeite waard om een huisje te maken
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
21
Netherlands
twitter.com
Hai fenne! Welkom op The Haunted Network! Helaas ben ik 12 maarja ;P en trouwens gewoon schijt aan die mensen hebben die er wat van vinden ofz.. gwn door blijven spelen, doen wat je zelf leuk vind ;)