Rtp random teleport

25 tokens voor RTP of niet?

  • 25 tokens

    Votes: 5 21,7%
  • Nee om de 120 sec.

    Votes: 18 78,3%

  • Total voters
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Beste Staff,

Rtp is op Factions handig om te gebruiken voor bases zoeken. Maar opeens moet je 25 tokens betalen :P .
Kan het niet gewoon 120 seconden wachten en dan gratis RTP? Zou hier verandering in kunnen komen?

Mvg,

Cas
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Nogmaals. Rtp moet gewoon puur voor bases zoeken zijn of om een base te maken op een plek wat verder weg. Rtp moet een 3/5 seconden wacht tijd hebben, zo heb je geen mensen die rtp doen. Rtp hoort sws al niet bij factions, ik ken geen enkele server waar je kan vluchten uit pvp met rtp?! Rtp verziekt de pvp.. Maar iedereen maakt er gebruik van
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Btw, wat boeit mij die 25 tokens? 1/2 minuten pvpen in kitpvp en je hebt het terug?
 

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Nogmaals. Rtp moet gewoon puur voor bases zoeken zijn of om een base te maken op een plek wat verder weg. Rtp moet een 3/5 seconden wacht tijd hebben, zo heb je geen mensen die rtp doen. Rtp hoort sws al niet bij factions, ik ken geen enkele server waar je kan vluchten uit pvp met rtp?! Rtp verziekt de pvp.. Maar iedereen maakt er gebruik van
Ken je wel een server waar je niet mag scammen dan?
 

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
payen voor rtp is goed, als je snel bases wil zoeken moet je betalen (pay 2 win)
Voor combatt en pvp shizzle is het wel jammer maar laat het zoals het is
Rtp gebruik ik dagelijks 30x ofzo en zoduur is het geneens...
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
payen voor rtp is goed, als je snel bases wil zoeken moet je betalen (pay 2 win)
Voor combatt en pvp shizzle is het wel jammer maar laat het zoals het is
Rtp gebruik ik dagelijks 30x ofzo en zoduur is het geneens...
Beter de jij 1 dag geen rtp en pay je die tokens aan mij :0
 

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Misschien heb ik een goed idee rtp kan en kost dan gewoon 25 tokens alleen je kan het dan bij de spawn dus zeg maar op een bordje klikken net als de oude spawn ? Je kan dan niet meer type /rtp

:)
 

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Niet handig, ik wil vanaf men base ook rtp of vanaf waar ik ben anders moet je steeds 5sec wachten naar /spawn das ook irritant.
 

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ze kunnen evengoed /rtp met een delay doen ipv betaldn te maken wegens vluchten uit combat. Als je /rtp wilt, dan wacht je gewoon 5 seconden en als je beweegt, dan is dat pech en wacht je voor de volgende /rtp. zo moet 't zijn vind ik. ( met een delay van bv 30 min )
 

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Beste Staff,

Rtp is op Factions handig om te gebruiken voor bases zoeken. Maar opeens moet je 25 tokens betalen :p .
Kan het niet gewoon 120 seconden wachten en dan gratis RTP? Zou hier verandering in kunnen komen?

Mvg,

Cas
Dit was al zo, maar is veranderd naar 25 tk, omdat iedereen het misbruikte in combat
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Ja mensen /rtpen nog steeds uit combat dus.
Best vervelend inderdaad, maar tegenwoordig lopen ze gewoon uit de Warzone de safezone in, dus RTP hoeft wat mij betreft geen tokens meer te kosten. Als je een nieuwe plek voor je base wil vinden, hoef je niet steeds 25tk te betalen, vind ik
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Best vervelend inderdaad, maar tegenwoordig lopen ze gewoon uit de Warzone de safezone in, dus RTP hoeft wat mij betreft geen tokens meer te kosten. Als je een nieuwe plek voor je base wil vinden, hoef je niet steeds 25tk te betalen, vind ik
Ik heb al een paar keer gehad dat iemand rtp gebruikte in een fight. Dit was niet bij spawn btw
 

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
23
Free-Wifizone
payen voor rtp is goed, als je snel bases wil zoeken moet je betalen (pay 2 win)
Voor combatt en pvp shizzle is het wel jammer maar laat het zoals het is
Rtp gebruik ik dagelijks 30x ofzo en zoduur is het geneens...
Er zijn ook niet zulke rijke mensen met 78k tokens :/


Btw, wat boeit mij die 25 tokens? 1/2 minuten pvpen in kitpvp en je hebt het terug?
Ik lagg hard op kit-pvp Dusja..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.