Release server 2.0 verplaatst naar zaterdag 9 april

  • Topicstarter Redacteur Haunted
  • Startdatum
  • Topic Volgers 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
DE LIER - Haunted MC heeft de release van server 2.0 verplaatst naar zaterdag 9 april 2016. ‘Op zaterdag hebben meer mensen de kans aanwezig te zijn op het moment van de release,’ aldus eigenaar Remymine. Met smacht wachten veel spelers op de vernieuwde server met de grootste variatie aan game-modes die Haunted MC ooit gehad heeft.

Op server 2.0, met support van 1.8 en 1.9 maakt ook de nieuwe rank Supreme zijn opwachting: ‘Dit is de meest complete rank die er te krijgen is. Het team achter Haunted MC is dan ook zeer benieuwd wat spelers van Supreme vinden en hoe ze omgaan met de ontelbare features.’ De gloednieuwe arcade is een paradepaardje. Remymine vervolgt: ‘We hebben nu een gigantische variatie aan gamemodes en minigames zijn daar een groot onderdeel van. De nieuwe arcade is onmisbaar voor spelers!’

Om 15:00 uur op 9 april a.s. zullen spelers voor de eerste keer server 2.0 betreden. Remymine besluit: ‘Alle servers zijn vernieuwd, opnieuw opgebouwd en op alle fronten verbeterd. Samen met de spelers maken wij ook 2.0 de grootste en beste server van Nederland!’

Op 9 april zal ook de nieuwe website van Haunted MC gepresenteerd worden.


Noot: Haunted MC heeft met de komst van server 2.0 ook de hulp ingeroepen van een tekstbureau voor officiële berichtgeving en persberichten. Deze berichten worden geschreven onder de naam ‘RedacteurHaunted’. Het persoon achter het account is Arnold van der Marel, tekstschrijver en regelmatig Haunted bezoeker onder de naam Wasted Penguin.
 

Skyrowkiller

Niet Verified
11 mrt 2016
0
4
64
22
ik ben zeker bij de opening, reken er met volle hoop op op de meeste spelers ooit gemeten, mijn hele crew zal er zijn voor de opening van mijn kasteel, zijn dus weer 5 spelers meer :D

-skyrowkiller
-crew:
jerregames,king_lobbes_nl,jojamall,JustMeAnne
 
  • Like
Reactions: Wasted Penguin

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Allemaal mooi en aardig, maar in Haunted 2.0 zullen er waarschijnlijk ongeveer 25 gamemodes zijjn, hoe wil je het dan gaan doendat alle games gespeeld worden, met de maximum 400 spelers
25?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Allemaal mooi en aardig, maar in Haunted 2.0 zullen er waarschijnlijk ongeveer 25 gamemodes zijjn, hoe wil je het dan gaan doendat alle games gespeeld worden, met de maximum 400 spelers
Zorgen dat de maximum hoger ligt, Haunted 2.0 is niet voor niets gebouwd om de grootste en beste te worden ;) Met de opening van de vorige update hadden we ruim 1100 spelers online, hopen we natuurlijk weer te krijgen met Haunted 2.0.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
ik ben zeker bij de opening, reken er met volle hoop op op de meeste spelers ooit gemeten, mijn hele crew zal er zijn voor de opening van mijn kasteel, zijn dus weer 5 spelers meer :D

-skyrowkiller
-crew:
jerregames,king_lobbes_nl,jojamall,JustMeAnne
Super leuk om te horen!
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Zorgen dat de maximum hoger ligt, Haunted 2.0 is niet voor niets gebouwd om de grootste en beste te worden ;) Met de opening van de vorige update hadden we ruim 1100 spelers online, hopen we natuurlijk weer te krijgen met Haunted 2.0.
Klopt. Bij de laaste grote update lag haunted helemaal vol :P
 

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
Zorgen dat de maximum hoger ligt, Haunted 2.0 is niet voor niets gebouwd om de grootste en beste te worden ;) Met de opening van de vorige update hadden we ruim 1100 spelers online, hopen we natuurlijk weer te krijgen met Haunted 2.0.
Ja snap ik ,laten we hopen voor 2k :)
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Wauw Nice Ik ben benieuwd naar de nieuwe gamemodes enzo en de nieuwe rank die er aan zal komen :)
Tot zaterdag:9-4-2016 :D
Mvg
-Luckie07--->Lucas
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Wauw Nice Ik ben benieuwd naar de nieuwe gamemodes enzo en de nieuwe rank die er aan zal komen :)
Tot zaterdag:9-4-2016 :D
Mvg
-Luckie07--->Lucas
Nieuwe rank is supreme en zal beter zijn dan god

En hopelijk heb ik zaterdag geen wedstrijd ;-;
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Allemaal mooi en aardig, maar in Haunted 2.0 zullen er waarschijnlijk ongeveer 25 gamemodes zijjn, hoe wil je het dan gaan doendat alle games gespeeld worden, met de maximum 400 spelers
nikoo even voor de duidelijk heid de beta server is zoals het al zegt een beta server de server waar we nu op spelen word gewoon 2.0 en zodoende kunnen er dus 1500 mensen joinen meen ik
 
D

Datdus

Guest
nikoo even voor de duidelijk heid de beta server is zoals het al zegt een beta server de server waar we nu op spelen word gewoon 2.0 en zodoende kunnen er dus 1500 mensen joinen meen ik
Dat betekend niet dat er ook meteen 1500 mensen zullen joinen. Er is in ieder geval ruimte voor groei. Haunted 2.0 is niet alleen maar een aantal nieuwe maps een game modes. Letterlijk alles gaat op de schop, inclusief de organisatie, marketing en website.

Jullie kunnen Haunted daar ook mee helpen! Vertel het al je vrienden die minecraft spelen en laat ze weten hoe Haunted is verbeterd.
 
Last edited by a moderator:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik krijg teveel zin in 2.0 D:
 

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
21
DonutCity
Dat betekend niet dat er ook meteen 1500 mensen zullen joinen. Er is in ieder geval ruimte voor groei. Haunted 2.0 is niet alleen maar een aantal nieuwe maps een game modes. Letterlijk alles gaat op de schop, inclusief de organisatie, marketing en website.

Jullie kunnen Haunted daar ook mee helpen! Vertel het al je vrienden die minecraft spelen en laat ze weten hoe Haunted is verbeterd.
Ik heb 2 vriendinnen die minecraft spelen maar die spelen spijtig genoeg geen multiplayer
 

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
22
Brabant, kut!
www.instagram.com
Ik zal mn best doen er bij te zijn. Ofc. ^^ | Als k dan geen wedstrijden heb ofzo. XD :) | Ben echt blij dat Haunted 2.0 steeds dichterbij komt. :D <3 | En t is ook echt super leuk geschreven die tekst. ;) :) :D

Deem
 

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
22
Brabant, kut!
www.instagram.com
Dat betekend niet dat er ook meteen 1500 mensen zullen joinen. Er is in ieder geval ruimte voor groei. Haunted 2.0 is niet alleen maar een aantal nieuwe maps een game modes. Letterlijk alles gaat op de schop, inclusief de organisatie, marketing en website.

Jullie kunnen Haunted daar ook mee helpen! Vertel het al je vrienden die minecraft spelen en laat ze weten hoe Haunted is verbeterd.
Dat doe ik al. :D :)
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Dat betekend niet dat er ook meteen 1500 mensen zullen joinen. Er is in ieder geval ruimte voor groei. Haunted 2.0 is niet alleen maar een aantal nieuwe maps een game modes. Letterlijk alles gaat op de schop, inclusief de organisatie, marketing en website.

Jullie kunnen Haunted daar ook mee helpen! Vertel het al je vrienden die minecraft spelen en laat ze weten hoe Haunted is verbeterd.
datdus van die 1500 mensen weet ik dat dat niet zo snel gaat gebeuren maar wel dat je een buffer hebt voor spelers en niet die 400 van de beta server

groetjes sneaky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.