Recordprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Hoi iedereen,
Ik ben al een tijdje een hacker op het spoor maar ik heb videobewijs nodig om hem te reporten. Ik weet alleen niet welk programma ik daarvoor moet gebruiken. Welke gebruiken jullie?
 
C

Checkpointx

Guest

Ach $5,99 zal ik echt niet missen hoor, zelfs niet met de huidige wisselkoers :)
en als het goed werkt dan boeit dat me ook niet zoveel en dat doet deze app.

Wat betreft die processor en denk ook vooral de zware eisen aan een snelle schijf / SSD denk ik dat het vooral komt omdat ie ook zonder kwaliteitsverlies een fullsceen imac in 2560 x 1440 kan opnemen zonder compressie, 10 minuten film is dan wel al snel 3 GB ofzo... Maargoed daarna ff door imovie heenhalen en je hebt een prima filmpje van top kwaliteit.

Als het alleen gaat om een hacker te betrappen zou ik gewoon een rol plakband halen en je telefoon aan je hoofdplakken en dat opnemen :p (of gewoon naast je compu leggen zodat je snel kan opnemen hahaha)
 

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
Denk niet dat je het heel ver moet zoeken met super geavanceerde record software(of betaalde). verwacht namelijk niet dat de meerderheid van de community een peperdure mac of een high end game systeem heeft. of hoe heel het spul uberhaupt werkt.

verder is er niks verkeerd aan je input maar zou het zeker niet te ingewikkeld maken.
 

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Obs is gratis en werkt vgm prima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.