Real life selfies

Vinniiee

Supreme
Vinniiee
Vinniiee ✔
Supreme
21 sep 2013
10
4
169
25
Nederland
hhhaha remy, duckselfie? had geter geweest als je duckface erbij deed :'D
En Maaraa, je hond kijkt recht in onze ogen, en denkt : Please, help me ... Je wilt niet weten wat ze met me doet.. help me xD
Duckselfie?
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Lol duckselfie = met de lippen zo'n eendenface maken. en dat mistte er toevallig aan z'n foto haha ( als joke )
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Jullie maken allemaal van die top selfies ik schaam me nu echt voor mezelf
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik zal je wat zelfvertrouwen proberen te geven. Ik zelf schaam me ook hoor om foto's te posten. Maar ik dacht, dat ik nu lelijk ben of niet, dat iemand me niet spuuglelijk vind of niet, wat verandert aan jou karakter ? Als jou vrienden dan nietmeer jou vrienden nietmeer willen zijn wegens je uiterlijk, dan heb je niets aan hun. Momenteel heb ik van niemand gehoord dat ik lelijk of mooi ben, en dat vind ik best ook. Post een foto van jezelf, iedereen zal wel respect voor hebben want je zal dan 't lef hebben om 1 te posten ^^
 
  • Like
Reactions: Raff

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Ik zal je wat zelfvertrouwen proberen te geven. Ik zelf schaam me ook hoor om foto's te posten. Maar ik dacht, dat ik nu lelijk ben of niet, dat iemand me niet spuuglelijk vind of niet, wat verandert aan jou karakter ? Als jou vrienden dan nietmeer jou vrienden nietmeer willen zijn wegens je uiterlijk, dan heb je niets aan hun. Momenteel heb ik van niemand gehoord dat ik lelijk of mooi ben, en dat vind ik best ook. Post een foto van jezelf, iedereen zal wel respect voor hebben want je zal dan 't lef hebben om 1 te posten ^^
Je bent zkr niet lelijk <3
xD
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
W>as het proberen waard ;) Maar je mocht zeker zijn dat ik je foto geliked had ;)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Je bent niet lelijk hoor. En die schaamte heeft bijna iedereen! Vooral pubers! Yeah :)
 

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
35
mXQI1Hk.jpg
Leuk gedaan. Het enige wat ik kan tekenen is een stickman.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Zelfs dat kan ik nog niet ^ :')
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Maarja ik weet zeker dat iedereen me lelijk heel zeker :s en in ben onzeker door dat ik vroeger veel gepest ben :3
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
We zijn samen samen een community ;) MAar als je echt niet wilt, verplichten we jou tot niets :)
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Jurgen je mag zijn wie je bent en doen wat je wilt! Als je bent gepest ik ook; NIET DAT IK ME NU ZIELIG VOEL!, maar ik poste foto ook en ik dacht "beetje dik".... Jammer maarja
Doe wat jij prettig vind Jurgen want denk erom Jurgen is Jurgen en ik ben ik! En als jij je zelf goed vind vind je je zelf ook gewoon goed! SCHIJT AAN PESTERS Ps: had zinnin erbij zetten!!! ;) HOPSAKEEE ZEI PLOPDE KABOUTER