Ranks in de lobby

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cursz

Niet Verified
19 jan 2016
2
1
49
21
Hallo!

Degene die een rank hebben gekocht of gaan kopen zouden het waarschijnlijk weer super tof vinden als je weer zou kunnen vliegen in de lobby! Ikzelf heb de LEGEND rank en zou het heel leuk vinden als dat weer terug kwam op de Haunted 2.0 server of zelfs nog eerder!

mvg,

Roy / ComboG0D_
 
L

LeviboyNL

Guest
Dan heb ik goed nieuws voor je want op Beta.HauntedMC.nl (de voorlopige haunted 2.0 server dus) kun je in de hub ''/fly'' doen :)
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Dan heb ik goed nieuws voor je want op Beta.HauntedMC.nl (de voorlopige haunted 2.0 server dus) kun je in de hub ''/fly'' doen :)
Ook met skeere premium rank??
 
L

LeviboyNL

Guest
Ook met skeere premium rank??
Ik geloof alleen met Legend, God, en Suprime. zo was het vroeger althans maar ik weet niet precies of ze dat hebben aangepast in haunted 2.0 waarschijnlijk kun je het als premium niet :(
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Ik geloof alleen met Legend, God, en Suprime. zo was het vroeger althans maar ik weet niet precies of ze dat hebben aangepast in haunted 2.0 waarschijnlijk kun je het als premium niet :(
Suprime ?
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Fly hax is ook een oplossing, alleen loop je dan een risico
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Ik denk dan eerder dat we juist minder voordelen krijgen o,O
dat zeker niet want met ranks word heel weinig gedaan zeker niet tijdens grote updates worden meestal offtopic aangepast zonder verdere informatie alleen bij ranks zelfs op de shop dus moet je wel heel erg goed opletten
 
L

LeviboyNL

Guest
Neem nou als voorbeeld vliegen in de hub, het is nu weg en het komt weer terug. Dus wellicht gaan we er in de hub allemaal op vooruit als donators :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.