Rank's giveway

Status
Niet open voor verdere reacties.

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
Op welke server is dat ?
Ben er nog niet uitgekomen waar ik het ga doen, misschien bij survival 1 of bij de hub waar iedereen kan zijn.
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
Zeg je het dan wel als je het weet ;)
Nee @LeviboyNL anders komt iedereen naar daar ook als ik de dag al zeg komen de mensen alleen die dag online :d Dus ik hou al paar mensen goed in de gaten..
 

helium_mc

Niet Verified
7 jan 2016
1
0
13
hallo ik ben helium_mc ik zou graag legend willen want dat maakt het spel leuker ! ik zou ook zelf willen doneren maar mag ik niet van mijn ouders mijn ouders zegen dat het geld verspiling is :(. ik zou het erg tof vinden alls je mij uit kiest maar ik gun het ook andere mensen . :) ik vind het echt leuk dat je dit doet en ook mensen dus een kans geeft! echt erg leuk van je
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
het is toch juist de bedoeling dat er mensen op af komen?
Ja klopt @LeviboyNL als ik het nu ga zeggen welke dag welke uur dan komen die mensen speciaal voor een rankje. Ik geef alleen een rankje weg aan mensen die zich dag en dacht voor haunted en spelers zetten, hun hebben hier bij voorrang qua spelers dan he :d ..
 
L

LeviboyNL

Guest
Ja klopt @LeviboyNL als ik het nu ga zeggen welke dag welke uur dan komen die mensen speciaal voor een rankje. Ik geef alleen een rankje weg aan mensen die zich dag en dacht voor haunted en spelers zetten, hun hebben hier bij voorrang qua spelers dan he :d ..
Jah dat klopt maar als jij bijvoorbeeld alleen op survival speelt dan zie je alleen daar de actieve spelers.
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
Jah dat klopt maar als jij bijvoorbeeld alleen op survival speelt dan zie je alleen daar de actieve spelers.
Nee hoor ik zit zo een beetje op alle servertjes,ik zie ook wie veel online (actieve) is .
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Geen idee of ik al gecommend heb.. Maar ik zou graag legend willen, ik mag m niet van MN ouders want ze vinden het onzin.. mij kan je vinden op survival 2 en crea, see u hopely later!
 

WolfbitingSheep

Niet Verified
22 dec 2015
114
11
114
België, Oost-Vlaanderen
Ow, ik zie deze topics altijd te laat :( Allesins, zo'n rankie lijkt me best wel sappig ;) Tbh ik wil het echt verekte graag. Ik ben precies niet de enige hier die het niet mag van ze ouders.. -_- Veel geluk iedereen met de giveaway! ;) En Hurrem, echt nice dat je dit doet!
 

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
ik doe graag mee ( ik wordt een beetje lager behandelt omdat ik kit les ben bij skyblock ;p). altijd leuk premium. maar waarvoor geef je dit weg als ik vragen mag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.