Geweigerd Rank uprate van elite naar legen help me pls met me ban

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarwanDoornekamp

Niet Verified
11 nov 2015
18
1
62
19
Beste Owner , Admim of mod
eergiater ben ik geband door dauwdruppel om 18:48
er staat dat ik gegreeft heb en ik op een ander acc online ben geweest.
dit is niet helemaal waar wand ik ben niet zo goed in de computer wereld en ik weet dus niet hoe ik op iemand anders zijn account kan komen ik wil dat ook helemaal niet wand dat is een beetje tijd verspilling ik dee in minecraft dus /rtp tp kwam ik ergens random bij een huis toen dacht ik is dat geclaimt wand ik is best wel mooi het was dus niet geclaimt en ben daar gaan wonen even later kwam ik weer online en ze zijnden allemaal hoe kan je op me acc dit dat ik ben met LouizaLu met een project bezig het zou fijn zijn als ik een unban mag wand ik doe er alles voor wand ik heb het namlijk niet gedaan ik hoop dat jullie mij begrijpen willen jullie een bricht op Skype achter laten of ik een unban mag dankjewel ! :) en heb net van elite naar legen een upgrate gedaan en wil kijk of het werkt

Gr,Marwan MCnaam:MarwanDoornekamp Skype naam: Marwan123tje
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
kun je alsjeblieft wat duidelijker zijn met je verhaal?
Hier kan ik niets van maken :/
 

MarwanDoornekamp

Niet Verified
11 nov 2015
18
1
62
19
oke dauwdruppel ik zat me te vervelen op survival1 en ik dee dus /rtp toen kwam ik bij een laag vlet gebouw en die was niet gelciamt ik vond het gebouw wel mooi en ik dacht dat als niemand dit heeft geclaimt kan ik het claimen en dan wou ik daar gaan wonen maar even later kwamen de bouwers van het lage vlet gebouw en die zijden dat ik online ben geweest op survival1 met hun accaund zoals ik al zij ik weet niet zoveel van computers en dus weet ik ook niet hoe ik een accaunt binnen kom kan je me nu begrijpen of snap je het nog steets niet :"}
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
ok ten eerste,
probeer wat aan je spelling te doen, want ik kan het nauwelijks lezen.

ten 2e. (als ik het goed heb begrepen) Je ban staat LOS van je rank upgrade die je hebt gekocht, hogere rank betekent niet dat je een kortere ban krijgt, de regels zijn voor alle ranks hetzelfde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.