Geen Bug Rank upgrades prison

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeremey

Niet Verified
28 sep 2014
19
6
89
24
Beste mensen van Haunted
Ik zou toch graag een verzoek willen uitbrengen om de rankupgrades in prison terug te brengen. Ik heb na een tijdje denken ook een paar redenen verzonnen.
- Als er ook in prison rank upgrades zijn zullen mensen uberhaupt sneller een rank kopen, vooral als je veel prison speelt.
- Op het moment is het oneerlijk voor de spelers die pas net een rank hebben (ik) ten opzichte van de spelers die het al langer hebben, aangezien dat zij nog wel hier profijt van kunnen maken.

Dat was het wel zo'n beetje. Ik hoop dat ik jullie hierbij genoeg heb geinformeerd.

Groetjes, Jeremey (hhjer1)

ps. als je het er mee eens bent, gooi er dan maar een reactie onder.
 
  • Like
Reactions: rogeraltec
R

Rutgertjuh

Guest
Ik vind dat donators wel een eigen kit mogen hebben, maar een veel betere mine geeft ze teveel voordeel.

Mvg,
Rutger
 

jeremey

Niet Verified
28 sep 2014
19
6
89
24
Ik vind dat donators wel een eigen kit mogen hebben, maar een veel betere mine geeft ze teveel voordeel.

Mvg,
Rutger
Aan de ene kant kan ik met je instemmen aangezien donator mines grote voordelen geven, maar aan de andere kant zeg ik dat het eigenlijk alleen om donator mine 2 gaat dan, want donator mine 1 is niet heel goed. Ook vind ik dat als je zoveel (50 euro bijv.) Doneert aan een server dat je het voordeel dan wel verdiend
 
R

Rutgertjuh

Guest
Aan de ene kant kan ik met je instemmen aangezien donator mines grote voordelen geven, maar aan de andere kant zeg ik dat het eigenlijk alleen om donator mine 2 gaat dan, want donator mine 1 is niet heel goed. Ook vind ik dat als je zoveel (50 euro bijv.) Doneert aan een server dat je het voordeel dan wel verdiend

Ik ben het wel met je eens, je doneert 50 euro en dan wil je er graag wat voor terug, maar ik vind, net zoals jij, de donator mine 2 te goed. Dat is bijna de YZ mine. Even terug op het doneren. Je doneert 50 euro, omdat je de server leuk vindt. Doneren betekent dat je iets geeft. Remy en de staff zijn dan zo aardig om je daar een rank voor terug te geven met een paar extra voordelen en je mag blij zijn met wat je hebt :).

Mvg,
Rutger
 
  • Like
Reactions: jeremey

jeremey

Niet Verified
28 sep 2014
19
6
89
24
Ik ben het wel met je eens, je doneert 50 euro en dan wil je er graag wat voor terug, maar ik vind, net zoals jij, de donator mine 2 te goed. Dat is bijna de YZ mine. Even terug op het doneren. Je doneert 50 euro, omdat je de server leuk vindt. Doneren betekent dat je iets geeft. Remy en de staff zijn dan zo aardig om je daar een rank voor terug te geven met een paar extra voordelen en je mag blij zijn met wat je hebt :).

Mvg,
Rutger

Misschien kunnen ze er een compromie in maken waarbij de donator 2 mine minder goed is, maar wel beter dan donator 1 mine.
 

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Ik ben het hier helemaal mee eens!
Ik had al een tijd geleden op deze server gespeeld maar ben een tijdje gestopt. Nu ik weer on ben heb ik dan toch die rank gekocht want dat wou ik toen al maar omdat ik het spelen een beetje achter liet had ik het toch maar niet gedaan.
Maar nu speel ik dus weer Prisson en vind et toch wel jammer dat het weg gehaald is....
Groetjes Jeffrey (Dark_Obscurity)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.