!!!racisten op creative!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MonkeyPvPNl

Niet Verified
17 apr 2017
4
0
20
26
Ik ben een belg

Nou het begon met een plot ik mocht een huis bouwen alleen toen werd ik gekickt ik kwam terug en toen schold
JustSymen mij uit en MikePlays ook ik vroeg wat er was en toen zij symen ik mag jou niet
Toen kwam er ruzie Er werd gescholden hun begonnen {ik heb ook gescholden}
Maar dat is niet normaal als je gaat schelden met dood ziektes graag Ban ze
 

Bijlagen

  • rrrrr.png
    rrrrr.png
    834,2 KB · Bekeken: 285

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Sorry maar dit is eigenlijk triest, wat hebben zij gezegd waardoor jij je ongemakkelijk voel en zeg dat ze racistisch waren? Nergens staat er wat in over jou of je nationaliteit die je wou aandrukken met het zeggen van ''Ik ben een belg''. Het enige waar ik iets fouts zie is jouw taalgebruik.
 

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
Ik ben een belg

Nou het begon met een plot ik mocht een huis bouwen alleen toen werd ik gekickt ik kwam terug en toen schold
JustSymen mij uit en MikePlays ook ik vroeg wat er was en toen zij symen ik mag jou niet
Toen kwam er ruzie Er werd gescholden hun begonnen {ik heb ook gescholden}
Maar dat is niet normaal als je gaat schelden met dood ziektes graag Ban ze

''Maar dat is niet normaal als je gaat schelden met dood ziektes'', Jij bent volgens mij degene die met ''******'' schold, en maak even een support ticket aan.
 

Simpele_Games

Niet Verified
31 mrt 2017
14
3
40
26
Je hebt zelf ook gescholdennreagger er dan niet opmof doe /ignore (naam) dan verberg je hem in de chat. En maak een support ticket aan want als iedereen dit zou doen is het einde van de dam jongen.
Jij krijgt denk ik ook ban want jij hebtnook gescholden dus allebeide schuldig.
 

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Je hebt zelf ook gescholdennreagger er dan niet opmof doe /ignore (naam) dan verberg je hem in de chat. En maak een support ticket aan want als iedereen dit zou doen is het einde van de dam jongen.
Jij krijgt denk ik ook ban want jij hebtnook gescholden dus allebeide schuldig.
Waarschijnlijk een mute ipv ban
 
Status
Niet open voor verdere reacties.