Pvp wars moet open!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MobKill3r2006

Niet Verified
2 dec 2014
17
1
79
www.wouterjoosen.nl
hey mensen die dit bekijken! ik ben god op haunted network, en ik wil graag PVPwars spelen! maar hij is altijd dicht! mijn vriend heeft het één keer kunnen spelen. de volgende fout is: je kan PVPwars niet joinen! reden: deze server gaat pas later open! en ik zou dus gewoon graag PVPwars willen spelen! en ik vind het raar want je kan al wel voten wat je van PVPwars vind! nou mij lijkt het geweldig maar dat weet ik dus niet zeker! ik zou graag van jullie willen horen! vooral val een van de staffs.\


Met Vriendelijke Groet, MobKill3r2006 :(
 

Simpie

Niet Verified
7 jan 2015
30
8
109
23
Ze zijn bezig met onderhoud, daarom is de server momenteel dicht.
 
D

Deleted member 3363

Guest
Er moet in kwestie helemaal niks. Remy is niet verplicht de server open te gooien, omdat jij dat hem zegt. Ik vind de topic naam een beetje brutaal en commanderend naar eigen zeggen. Wat betreft jou vriend, die heeft tijdens de 'BETA' fase deze game gespeeld. Over dat voten ben ik niet bekend, misschien even uitleggen alsjeblieft? ;)
 

MobKill3r2006

Niet Verified
2 dec 2014
17
1
79
www.wouterjoosen.nl
Er moet in kwestie helemaal niks. Remy is niet verplicht de server open te gooien, omdat jij dat hem zegt. Ik vind de topic naam een beetje brutaal en commanderend naar eigen zeggen. Wat betreft jou vriend, die heeft tijdens de 'BETA' fase deze game gespeeld. Over dat voten ben ik niet bekend, misschien even uitleggen alsjeblieft? ;)
dit is de vote link: https://www.haunted-mc.com/articles/?page=2 en sorry voor de rest
 

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Ik vind het allemaal maar raar... kan een staff hier misschien even op reageren? (niet brutaal bedoeld!):p
Er is niks raars aan, pvpwars is gewoon in onderhoud en zoals @xEvilCraftx al zei je vriend speelde pvp wars toen hij nog in de 'beta' fase zat. Dat vote voor hoe jij het vindt dat kan gewoon want bijna heel haunted heeft pvpwars al gespeeld dus willen ze denk ik hun mening over pvpwars zodat ze sommige punten kunnen verbeteren.

Mvg goof2001
 
Status
Niet open voor verdere reacties.