Pvp wars grand opening 4v4 tournament! (je kan je nog inschrijven als extra team)

  • Topicstarter Kogetsoo
  • Startdatum
  • Topic Volgers 27
Status
Niet open voor verdere reacties.
tournament2.png


Hallo Haunties!

Nog een ruime week wachten en dan is het eindelijk zo ver: Haunted PvP Wars gaat open voor alle spelers! Dit gaan we natuurlijk uitgebreid vieren, met onder andere een groots toernooi waar elke speler zich voor kunt inschrijven. Maar, de spelers kunnen zich niet afzonderlijk inschrijven. Dit is namelijk een 4 tegen 4 toernooi, waar jij je als team in kunt schrijven. Wij zullen ze "PvP Clans" noemen.

Datum van het tournament is 17juli om 20:00u.!

Wat zijn de regels voor het inschrijven van jouw clan?

- Onderstaande formulier moet gebruikt worden voor de inschrijving.
- De uiterste inschrijfdatum is woensdag 15 juli om 12.00u. Eerder gesloten wegens veel aanmeldingen
- Je clan moet uit 4 spelers bestaan.
- Cheats zijn uiteraard verboden en worden zwaar bestraft!
- Je mag maar voor één team meespelen

Wat kun je winnen?

Het winnende team zal tentoongesteld worden in de PvP Wars spawn.
Het team wordt verwijderd zodra er een nieuw toernooi is gewonnen, tenzij het dezelfde spelers zijn natuurlijk! :D

Verder zijn de prijzen als volgt:

1e Prijs:
20.000 tokens (te verdelen binnen het team)

2e Prijs:
10.000 tokens (te verdelen binnen het team)

3e Prijs:
7.000 tokens (te verdelen binnen het team)

------------------------------------------------------------------------
INSCHRIJFFORMULIER
-----------------------------------------------------------------------

Inschrijving gesloten. Maar wees niet getreurd, er worden later nog meer toernooien georganiseerd!


------------------------------------------------------------------------

Deelnemende teams vind je hierrrr
------------------------------------------------------------------------
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1herd2-cR_gv7R42mSq4F_Wsek8BqOFAOUo858WZj5vs/edit?usp=sharing

Succes namens het Haunted Team!

comignsoon.png
 
Last edited by a moderator:
K

Kogetsoo

Guest
Kunnen jullie het Team ThaEvilz verwijderen?
Ik heb met EvilHebix overlegt dat we ThaEvilz laten vervallen i.v.m een nieuw lid,
Ons team is en blijft GuardianZ
Ik heb met het team van TheHollandGirl overlegt etc, en ze zeiden dat ze een nieuw team maken. Maar het is duidelijk besproken
dat CircleStrafe_ bij GuardianZ komt, hopelijk is dit probleem opgelost?

Mvg,
Dominik(BigSheepFTW) eerst was ik xAp0calypse_ namechange :p

@Datdus : We houden het in de gaten :)

Groeten,
Koge
 

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
23
www.youtube.com
Hallo @Kogetsoo,

Ik kan helaas niet aanwezig zijn, maar ik heb me wel aangesloten bij TeamEpic.
Ik wil hierbij zeggen dat mijn oude teamgenoten een vervanging gaan zoeken, dus kunnen zij beter een nieuwe Clan maken en vertellen in het Forum of inschrijfformulier? Zou je het misschien vertellen tegen @vipwachtwoord ~Marthijs (één van mijn oude teamgenooten).
Ondertussen ben ik al onderweg naar mijn vakantiebestemming.
Veel Succes allemaal. :)

Alvast Bedankt!

Mvg,
~Quincy
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
@Kogetsoo dat clan SbD moet due max veranderd worden naar NuclearKillah en als je niet geloofd moet je op skype maar vragen naar screenshot van dat ze ja zeiden! Ok?
 
D

Datdus

Guest
Hallo @Kogetsoo,

Ik kan helaas niet aanwezig zijn, maar ik heb me wel aangesloten bij TeamEpic.
Ik wil hierbij zeggen dat mijn oude teamgenoten een vervanging gaan zoeken, dus kunnen zij beter een nieuwe Clan maken en vertellen in het Forum of inschrijfformulier? Zou je het misschien vertellen tegen @vipwachtwoord ~Marthijs (één van mijn oude teamgenooten).
Ondertussen ben ik al onderweg naar mijn vakantiebestemming.
Veel Succes allemaal. :)

Alvast Bedankt!

Mvg,
~Quincy

Het is beter om het team met dezelfde naam opnieuw in te schrijven, dan nemen we gewoon de laatste.
 
18 sep 2014
57
8
167
22
Vergelijkbaar met PvP, dus je kunt kiezen. Het is dus handig na te denken wie welke rol gaat vervullen.

De meest tactische clan gaat winnen!



Zie vorige antwoord.


Groeten,
Koge
Je bedoelt de clan die in een hoekje gaat shiften en op t laatste moment de eigenlijke winnaars janitor'ed xD
 
D

Datdus

Guest
@Kogetsoo dat clan SbD moet due max veranderd worden naar NuclearKillah en als je niet geloofd moet je op skype maar vragen naar screenshot van dat ze ja zeiden! Ok?
Schrijf het team opnieuw in met de nieuwe naam. Zet even in de motto dat jullie voorheen SbD waren. :)
 
D

Datdus

Guest
- inschrijving gesloten.
 
Last edited by a moderator:
D

Datdus

Guest
Dit topic gaat sluiten. Wanneer er meer info beschikbaar is zal dit op de website worden gepost in een nieuw topic!

Later komen er nog meer toernooien dus wees niet getreurd als je je dit keer niet heb kunnen inschrijven.
 
Last edited by a moderator:
D

Datdus

Guest
Alle plekken op maar je kan je alsnog opgeven voor als er een team uitvalt!

 
Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.